Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie rozvoje magazinu TOPLIFE
Steinbock, Petr ; Wolfschützová, Irena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Návrh marketingové strategie a produktová strategie s realizačním plánem marketingové strategie rozvoje magazinu TOPLIFE.
Návrh marketingových aktivit společnosti
Wolfschützová, Irena ; Singrová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu produktu a na jeho specifické vlastnosti. Podstatná část práce je pak věnována marketingovému mixu služeb, především propagaci služeb. Závěr teoretické části pak pojednává o analýze vnějšího prostředí. V praktické části se diplomová práce snaží na příkladu české firmy ukázat, jak jsou komunikační principy využívány v dnešní praxi a zhodnotit jejich efektivnost. Závěrečná část je pak věnována návrhům nového komunikačního mixu.
Marketingová strategie rozvoje magazinu TOPLIFE
Steinbock, Petr ; Wolfschützová, Irena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Návrh marketingové strategie a produktová strategie s realizačním plánem marketingové strategie rozvoje magazinu TOPLIFE.
Návrh marketingových aktivit společnosti
Wolfschützová, Irena ; Singrová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a především pak propagací jako významným faktorem úspěšnosti společnosti podnikající v oblasti služeb. Nejdříve se zaměřuje na odlišnosti marketingu služeb od marketingu produktu a na jeho specifické vlastnosti. Podstatná část práce je pak věnována marketingovému mixu služeb, především propagaci služeb. Závěr teoretické části pak pojednává o analýze vnějšího prostředí. V praktické části se diplomová práce snaží na příkladu české firmy ukázat, jak jsou komunikační principy využívány v dnešní praxi a zhodnotit jejich efektivnost. Závěrečná část je pak věnována návrhům nového komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.