Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci ve stavebnictví
Kabátová, Nicole ; O''Brien, Kateřina (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v komunikaci a týmové spolupráci ve stavebních podnicích v České republice. Cílem práce je nejprve teoreticky popsat a vysvětlit pojmy komunikace a týmová spolupráce a následně provést výzkum ve stavebních podnicích a zjistit, jaké jsou současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci. První část diplomové práce je teoretická a je zaměřena na znalosti a pojmy získané z odborné literatury. Druhá část diplomové práce je praktická, kde jsou nejprve na základě získaných teoretických znalostí sestaveny výzkumné otázky, jejíchž úkolem je zjistit právě současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci. Tyto trendy jsou v dnešní době z části ovlivněny nemocí covid-19 a s ní souvisejícími problémy, jako je omezení styku osob a izolace, a proto se práce zabývá i komunikací v době koronakrize. Na základě výzkumných otázek je dále sestaven dotazníkový průzkum a dva řízené rozhovory, jejíchž úkolem je zjistit, jak probíhá komunikace a týmová spolupráce ve stavebních firmách v současné době. V závěru práce jsou pomocí výsledků získaných z dotazníkového průzkumu a řízených rozhovorů zodpovězeny otázky zaměřené na současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci.
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
HOMOLOVÁ, Martina
Práce se zabývá uplatňováním efektivního přístupu zakotveného ve školním vzdělávacím programu mateřské školy typu montessori a církevní mateřské školy. Teoretická část popisuje efektivní komunikaci, základní efektivní a neefektivní komunikační dovednosti, potřeby a emoce. Dále se zabývá rámcovým vzdělávacím programem pro předškolním vzdělávání, školním vzdělávací programem a místem efektivní komunikace v RVP PV. V neposlední řadě se věnuje alternativnímu školství a místu efektivní komunikace v montessori pedagogice a v církevním školství. Praktická část obsahuje výzkum, který se zabývá především tím, v jaké míře a jakým pedagogickým přístupem jsou v mateřských školách (Soukromá mateřská škola Viva Bambini a Církevní mateřské škole Lipenská) užívány efektivní komunikační dovednosti. Obě mateřské školy mají ve svém školním vzdělávacím programu zakotvenou efektivní komunikaci. Mateřské školy mají odlišný pedagogický přístup. Mateřská škola Viva Bambini klade důraz na rozvoj smyslového vnímání a izolaci jediné vlastnosti. Církevní mateřská škola Lipenská zaměřuje pozornost na duchovní rozvoj dítěte a omezení náboženského obsahu pouze na jedno konkrétní téma. Jednou z největších podstat je láska a navázání vztahu s Bohem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.