Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Výuková aplikace pro internetové prostředí
Kratochvíl, Peter ; Škorpil, Vladislav (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá zhodnotením využitia internetových aplikácii vo vyučovacom procese. Takéto aplikácie sú v dnešnej dobe nazývané E-learning. Teoretická časť sa zaoberá vysvetlením základných pojmov, vysvetžuje možnosti rôznych foriem vzdelávania s ohžadom na možnosti účastnenia sa kurzov, prípravy na vyučovanie a vypracovávanie domácich úloh, vyhodnocuje dôvody používania e-learningu v praxi. Sú tu rozpísané ich výhody a nevýhody ako aj výhody a nevýhody klasickej formy vyučovania. Popisuje najčastejšie prípady využitia e-learningu. Praktická časť sa zaoberá opísaním vyhotovenia konkrétneho systému podža dopredu zadaných požiadaviek. Systém bol rozdelený do dvoch hlavných logických celkov, ktorých funkčnosť je popísaná v príslušných častiach. Ďalej sú vymenované všetky použité nástroje ako programovacie jazyky – ich výhody a nevýhody, operačné systémy serverov a podobne. Praktická časť takisto obsahuje informácie o použitom databázovom systéme ako aj podrobný rozpis konkrétnej databázy. V závere sú zhodnotené teoretické ako aj praktické výsledky práce na projekte.
E-tivities: effective activities to learn languages?
Davydenko, Valeriy ; Jašková, Jana (oponent) ; Langerová, Petra (vedoucí práce)
The purpose of semestral work is to understand what does “E-learning” means and where it comes from, to describe the history of electronic learning and research advantages and disadvantages of this kind of education. And finally get an answer for the question if E-learning is effective activity to learn languages? The work is devided into seven parts: defenitions, forms of e-learning, history of e-learning, advantages/benefits of e-learning, disadvantages of electronic electronic learning, an influence of modern technologies on the teaching process. The bachelor thesis is aimed at analyzing the work of representatives of e-learning. Description of the process of learning a language and the effectiveness of learning English through e-learning. Is it possible to learn a language with the help of electronic media and the Internet? This paper describes the process of learning English with the help of two electronic platforms. The first is a paid online school, the largest company studying English in Eastern Europe. The second part of the work is a free mobile application aimed at developing and learning English. The most popular application in the world in the online training section. information about companies, the history of creation and the principles of work used in the applications are presented in the form of a review of companies. Effectiveness of those companies and e-learning at all.
Elektronická podpora předmětu Počítačový hardware
Tomek, Mário ; Panáček, Tomáš (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického kurzu, navržením spolehlivého systému podpory zkoušení a také přípravou a návrhem testových otázek pro předmět Počítačový hardware. Součástí práce je také doplnění grafického rozhraní systému Moodle pro generování úloh typu „Cloze“, neboli „Doplňovací úloha“. Podstatnou část práce tvoří především navržení vlastního E-learningového informačního systému. Prostřednictvím toho systému mají studenti možnost vzdělávat se a předem se připravit na úspěšné ukončení semestru složením elektronické zkoušky.
Automatické vyhodnocování e-learningových testů
Hort, Jan ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výzkumem automatického vyhodnocování e-learningových testů. Tato technika je užitečná pro oblasti počítačem řízené vyučování, e-elearningu a inteligentních výukových systémů. Rozšiřuje možnosti testování znalostí studentů v online prostředí. Práce se také zabývá normami pro oblast vzdělávání a inteligentními vývojovými systémy. Také stručně seznamuje s některými projekty z oblasti výukových inteligentních systémů.
Scrum Values and Principles: Design of a Multimedia Learning Environment for the Study Programme English in Electrical Engineering and Informatics
Borovskiy, Sergey ; Smutný, Milan (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis aims to provide a theoretical framework for the application of the Agile method, namely Scrum, into the English Language Teaching process. Besides, the thesis contains a practical part that serves as an illustrative example of such an implementation presented for demonstration purposes in an environment of a lightweight management software named Trello. The Content and Language Integrated Learning approach is used to assist in the accomplishment of the objectives set in the thesis. Provided that CLIL is a dual-focused method, the Trello board comprises the materials of the subject Electrical Engineering taught in the English in Electrical Engineering and Informatics study programme at the Faculty of Electrical Engineering and Communications at Brno University of Technology. Therefore, the practical part combines both a professional subject and linguistically oriented materials.
Integrace e-learningu do procesu vzdělávání zaměstnanců
Wohlgemuth, Jan ; Šild, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zkoumá možnosti implementace e­learningu do procesu vzdělávání ve společnosti HOPE – E. S., v.o.s. V práci jsou srovnávány konkurenční možnosti LMS systémů a je vybráno jedno konkrétní řešení. Zvolené řešení je dále specifikováno včetně možné implementace a popisu prostředí. V závěrečné části práce je navržena struktura kurzů a doplňkových materiálů pro již probíhající prezenční kurzy.
Kritické faktory implementace ERP systému pro řízení vzdělávání pracovníků ve společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Bill, Štěpán ; Schwarz, Jaroslav (oponent) ; Sodomka, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je sestavení příručky pro výběr vhodného informačního systému s podporou vzdělávání zaměstnanců. Zvolený problém jsem vyřešil pomocí analýz společnosti, aktuálních trendů v e-learningu, zhodnocením současného stavu a zjištěním požadavků zvolené společnosti na systém. Provedeným výzkumem jsem zjistil, že zvolení optimálního softwaru pomáhá zaměstnance vzdělávat efektivněji a přináší úspory a zisk pro celou společnost. Výstupem práce jsou návrh pravidel pro zvolení a zavedení vhodného systému a kritické faktory implementačního projektu.
Webové rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh
Belko, Jakub ; Rozsívalová, Zdenka (oponent) ; Frk, Martin (vedoucí práce)
Předložená práce popisuje aktuální trendy a e-learningové metody využívající Internet v pedagogickém procesu na českých a zahraničních univerzitách. Hlavním cílem je vytvoření webového rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh pojmenované „Laboratoře UETE“. Praktická činnost je zaměřena na naprogramování webové aplikace a modulů správy přístrojového vybavení, administraci laboratorních protokolů, včetně implementace obrazových výstupů IP kamer a senzoru atmosférických podmínek. Nedílnou součástí práce je vytvoření modulu pro simulaci fyzikálních veličin využívající komerčně dostupných softwarových komponent, založených na systému klient - server.
Využití programovacích technik při tvorbě výukových kurzů určených pro testování výpočtu daně z příjmu fyzických osob
Brejchová, Monika ; Kába, Daniel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice využití programovacích technik LMS Moo¬dle při tvorbě výukových kurzů určených pro testování výpočtu daně z příjmu fyzických osob. Popisuje vývojové prostředí Moodlu a funkce předdefinované ve stávajících modulech a ukazuje možnost algoritmizace výpočtů daně a implementace těchto algoritmů v systému. Součástí práce je návrh nového modulu umožňujícího jednoduchou tvorbu testů zaměřených na výpočty daně a jejich automatické vyhodnocování.
Vývoj aplikace pro modelování fyzikálních jevů
Polách, Milan ; Šimek, Milan (oponent) ; Holcman, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit výukový systém pro efektivnější výuku fyzikálních jevů a nahrazení starších používaných systémů. Celek se skládá z několika částí, kde na začátku jsou teoretické informace zobrazeny na internetových stránkách, dále je možné spustit simulaci fyzikálních jevů a na závěr je možné si na animaci prohlédnout, jak daný jev vypadá v reálném prostředí při reálných situacích. Animace pro simulace jevů v reálném prostředí jsou tvořeny programem Blender a pomocí programovacího jazyka Python.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.