Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
Růžičková, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v České republice za účelem posílení domácího cestovního ruchu. Cílem je zjistit, zda je pro rezidenty Česká republika atraktivní turistickou destinací pro trávení volného času nebo dovolené a zda by pro ně byly produkty filmového turismu zajímavou atraktivitou. Úvodní kapitola se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu a marketingu destinace. V druhé teoretické části je již pozornost zaměřena na filmový turismus a jeho charakterizaci včetně vymezení samotného pojmu, historie vývoje filmové turistiky, typologie účastníků filmového turismu a popisu jeho forem a produktů. Podrobně jsou popsány možnosti využití audiovizuální produkce pro propagaci turistické destinace v jednotlivých fázích života filmu - před, během a po natáčení a nejsou ani opomenuty jednotlivé instituce věnující se podpoře filmových regionů v ČR. Praktická část se pak zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v tuzemsku, která je založena na analýze sekundárních zdrojů a dotazníkovém šetření mezi rezidenty. Pozornost je zaměřena na oblíbenost české filmové produkce, současný stav domácího cestovního ruchu a rovněž je zmapována nabídka produktů filmového turismu na území ČR. Na základě získaných zjištění je v poslední kapitole předložen návrh konkrétního řešení využití filmu pro vybranou destinaci České republiky - Ústecký kraj.
Předpoklady rozvoje domácího cestovního ruchu ve zvolené oblasti - okres Třebíč
DVOŘÁK, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá předpoklady rozvoje domácího cestovního ruchu ve zvolené oblasti okres Třebíč. Hlavním cílem práce je prostřednictvím analýzy identifikovat předpoklady domácího cestovního ruchu v okrese Třebíč, ale na základě užšího výběru bylo vybráno město Třebíč. Vedlejším cílem je na základě terénního šetření zjistit, jak ovlivňuje návštěvnost oblasti zápis stanoveného města na seznam UNESCO. Z informací získaných z terénního šetření byl připraven produkt cestovního ruchu, který je určen pro děti a jejich rodiče. Jako produkt pro tento segment byla navrhnuta naučná, zábavná a dobrodružná akce, opírající se o třebíčské pověsti a legendy.
Analysis of the products of travel agencies in domestic tourism in relation to Slovakia
Kozová, Petra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza produktů cestovních kanceláří v rámci domácího cestovního ruchu na Slovensku. Cílem práce je uskutečnit analýzu jejich nabídky z hlediska hloubky i šířky a zároveň zjistit jak se cestovní kanceláře podílejí na tomto typu cestovního ruchu. První kapitola slouží pro vymezení primárních teoretických východisek a pojmů používaných v následujících částích práce. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou Slovenské republiky jako destinace domácího cestovního ruchu, vypovídá o současném stavu domácího cestovního ruchu, ale i o atraktivitách a předpokladech pro jeho rozvoj. Třetí kapitola představuje samotnou charakteristiku vybraných cestovních kanceláří a analýzu jejich produktových portfolií. Závěrečná část práce je věnovaná srovnání nabídek, vyhodnocení analýzy a následně vyvození závěrů a doporučení ze strany autorky.
Cestovní ruch pro menšiny žijící v České republice
NGUYEN THI, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit fungování trhu cestovního ruchu pro vybranou menšinu žijící v České republice, čímž je Vietnamská menšina. Na základě terénního šetření připravit adekvátní produkt a zjistit možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu pro danou menšinu. Práce analyzuje tuto specifickou menšinu, která je velmi uzavřená, avšak nelze říci, že je zcela uzavřená okolnímu světu z hlediska cestování. Nakonec byla pomocí osobního dotazování připravena inovace ukázkového vhodného produktu.
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Soukupová, Tereza ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole se práce orientuje na internetový marketing prostřednictvím základní analýzy úvodní stránky portálu domácího cestovního ruchu v České republice www.kudyznudy.cz.
Cestovní ruch v oblasti Vitorazska a jeho vliv na domácí cestovní ruch
KLIMAS, Ota
Hlavním cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy poukázat na vliv cestovního ruchu v oblasti Vitorazska na cestovní ruch Jihočeského kraje z hlediska domácího cestovního ruchu. Dílčím cílem bylo pomocí terénního šetření poukázat na možnosti rozvoje cestovního ruchu v dané oblasti a na základě jeho výsledků navrhnout produkt cestovního ruchu a jeho inovace. Prvním krokem k vypracování bakalářské práce bylo nastudování odborné literatury a následné vytvoření literární rešerše, poté byla vypracována situační analýza mikroregionu Vitorazsko a bylo provedeno terénní šetření, na jehož základě byl navržen a zpracován nový produkt cestovního ruchu v mikroregionu Vitorazsko. Novým produktem je balíček služeb nazvaný Víkendový pobyt s Vitorazskou zabijačkou. V rámci tohoto balíčku se účastníci Víkendového pobytu s Vitorazskou zabijačkou mohou aktivně zapojit do celého procesu zabijačky a zúčastnit se nejen konzumace, ale i výroby všech zabijačkových delikates.
Ochutnejte Českou republiku - Czech Specials
Michalcová, Veronika ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zachariášová, Klára (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je prověřit realizaci projektu Czech Specials v praxi. Práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola pojednává o významu gastronomie, marketingu a kvality. Druhá kapitola je rovněž teoretická a je zaměřena na historii a charakteristiku české kuchyně. Ve třetí kapitole je představen projekt Czech Specials. Poslední kapitola obsahuje vyhodnocení průzkumu certifikovaných restaurací a dotazníkového šetření, na základě kterých jsou vypracovány návrhy na změny, které mohou být provedeny.
Problematika propagace domácího cestovního ruchu ČR
Šremrová, Stanislava ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Prouzová, Hana (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou propagace domácího cestovního ruchu ČR, který v době, kdy se svět potýká s globalizačními problémy, jako byla nedávná ekonomická krize, která výrazně utlumila mezinárodní příjezdy, znova nabírá na důležitosti. Jeho propagace byla dlouhou dobu opomíjena a k jejímu rozvoji došlo prakticky až v novém tisíciletí. Cílem práce je zanalyzovat současnou propagaci domácího cestovního ruchu, především aktivity České centrály cestovního ruchu CzechTourism, hlavní instituce propagující cestovní ruch v ČR. Praktická část představuje marketingové a komerční komunikace, jejich nástroje, prvky a nové trendy, které se v nich s rozvojem digitálních technologií začaly projevovat, nahlíží na specifika propagace destinace cestovního ruchu, její marketingový mix a roli destinačního managementu a marketingu. Teoretická část seznamuje s turistickou destinací Česká republika, mapuje orgány koordinující cestovní ruch ČR a především analyzuje současnou komunikaci agentury CzechTourism se zvláštním zřetelem na domácí cestovní ruch, v závěru pak předkládá několik doporučení pro propagaci v budoucnosti.
Trendy domácího cestovního ruchu obyvatel zvoleného regionu - Ústecký kraj
BULÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy cestovního ruchu v Ústeckém kraji z hlediska primární a sekundární nabídky. Zjistit, jak se uplatňují novodobé trendy domácího cestovního ruchu, popřípadě objevit nějaký nový trend v této oblasti. Dále bylo analyzováno spotřební chování obyvatel v oblasti domácího cestovního ruchu. Jako vedlejší cíle byly stanoveny příprava produktového balíčku pro účastníka cestovního ruchu, jehož úkolem bude podpora domácího cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout a inovovat současnou nabídku služeb a přispět tak ke zvýšení návštěvnosti tohoto regionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.