|
Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
Podéšť, Jaroslav ; Sádlík, Libor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části je především věnována pozornost službám a jejich kvalitě. Dále pak spokojenosti a loajalitě zákazníků, stejně jako možným vztahům mezi nimi. Pro získání primárních dat byl podniknut terénní výzkum na frekventovaném autobusovém nádraží v Brně. Během něho se respondenti pomocí dotazníků vyjadřovali k celkové a dílčí spokojenosti se službami vybrané společnosti. Výsledky tohoto šetření jsou následně prezentovány a diskutovány. Věří se, že tento průzkum pomůže k lepšímu pochopení chování cestujících zvolené společnosti.
|
|
The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the analysis of a selected company Notino, s.r.o. which is a retail company selling perfumes and cosmetics in Europe. The analytical part analyzes in detail the company, its competitors and loyalty programs of competitors. Based on the theoretical and analytical part, a loyalty program is developed for the company with a comparison of costs and benefits of the program for the company. Also, the risks associated with the introduction of a loyalty program and suggestions on how to reduce their impact are summarized.
|
|
Chování návštěvníků gastro podniků Moravskoslezského kraje
Toflová, Klára
Toflová, K. Chování návštěvníků gastro podniků Moravskoslezského kraje. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Hlavním cílem práce je zhodnocení míry spokojenosti s vybranými faktory v gastronomických podnicích v Moravskoslezském kraji a jak tyto faktory ovlivňují jejich loajalitu. K dosažení cíle budou použita data, která byla sesbírána pomocí dotazníkového šetření. Otázky jsou zaměřeny na faktory spokojenosti zákazníka, jejich následný vliv na loajalitu a také jaké vlivy je ovlivňují při vyhledávání nových podniků a jejich reakce na ne/spokojenost s podnikem.
|
|
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
Jirglová, Anna
Jirglová, Anna. Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věrnosti zákazníků na trhu drogistického zboží. Cílem práce je navrhnout marketingová opatření, která by měla pomoci vybrané drogistické prodejně udržet stávající zákazníky a zároveň přivést nové, aby došlo k navýšení prodeje. Pro naplnění cíle byly provedeny hloubkové rozhovory se zákazníky (n = 10), na něž navazovalo dotazníkové šetření (n = 107), aby byly zjištěny nákupní preference zákazníků ohledně drogistického zboží a jejich aktuální spokojenost s vybranou prodejnou. Bylo zjištěno, že zákazníci nejsou v prodejně spokojeni se sortimentem kosmetického zboží, které nejčastěji nakupují právě ve specializovaných drogeriích. Prodejně bylo doporučeno, aby se soustředila na rozšíření sortimentu v této kategorii a zároveň se soustředila na aktivnější komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí a věrnostního programu.
|
|
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
|
|
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Šafářová, Martina ; Luxová, Martina Žabová (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a jejich povědomím o regionálních potravinách a službách, které družstvo Konzum nabízí. Pro práci je zvolena největší provozovna Konzum a to prodejna v Žamberku. Vstupy pro analýzu jsou získávány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální spokojenost a informovanost zákazníků. Na základě získaných výsledků jsou následně navrhnuta a doporučena vhodná opatření pro zvýšení úrovní těchto důležitých metrik.
|
|
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Šenková, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky. Analyzuje značku jak z interního, tak externího pohledu a představuje tak ucelený rozbor značky společnosti. Jsou identifikovány faktory ovlivňující loajalitu zákazníků a jejich důležitost z hlediska skutečného vnímání klientů, které slouží jako východiska pro návrhovou část. Jejímž hlavním záměrem je vytvoření návrhů pro rozvoj značky v souladu s posílením zákaznické loajality a s doporučeným postupem do budoucna.
|
|
The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the analysis of a selected company Notino, s.r.o. which is a retail company selling perfumes and cosmetics in Europe. The analytical part analyzes in detail the company, its competitors and loyalty programs of competitors. Based on the theoretical and analytical part, a loyalty program is developed for the company with a comparison of costs and benefits of the program for the company. Also, the risks associated with the introduction of a loyalty program and suggestions on how to reduce their impact are summarized.
|
|
Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů
Brišová, Jana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů" se zabývá fenoménem customer experience v in-store prostředí a faktory, jejichž ma- nagementem se společnosti snaží ovlivňovat rozhodovací procesy a nákupní chování zákazníků. První část práce prozkoumává existující teorii na téma customer experience a jeho managementu. Fenomén customer experience práce dále rozebírá v kontextu retail storů a zkoumá dimenze zákazníkova vnímání a jeho interních reakcí na marketingové stimuly využité v in-store marketingové komunikaci (kognitivní, afektivní a fyzické), které na něj v místě pro- deje působí, a na sociální interakce s osobami přítomnými v retail storu. Část empirická zjišťuje skrze průzkum ve vybraném retail storu nového formátu situaci v tržním prostředí České re- publiky. Prozkoumává reakce, emoce, pocity a postoje zákazníka vůči prostředí vybraného re- tail storu a následně analyzuje, zda má jejich charakter vliv na zákazníkovu loajalitu.
|