Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky v Trnavě u obchodního centra
Sekaninová, Viola ; Čepil, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dopravního připojení nově vznikajícího obchodně- průmyslového centra v Trnavě na Nitranskou cestu v Trnavě. Požadavkem byla spirálová okružní křižovatka typu TURBO. Dále jsou řešena parkovací stání pro řidiče SAD, komunikace pro chodce i mimoúrovňové křížení železniční tratě.
Návrh mostu o jednom poli přes místní potok
Haluška, Ľuboš ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh mostu o jednom poli cez miestny potom. Boli vypracované dva varianty premostenia. Pre bosúdenie bol vybraný variant predpätého parapetného mostu o jednom poli s dolnou mostovkou. Výpočet účinkov zaťaženia bol prevedený v programe Scia Engineer. Nosná konštrukcia bola posúdená na medzný stav použiteľnosti a únosnosti podľa európskych noriem. Fázy výstavby konštrukcie neboli uvažované.
Rekonstrukce mostu přes údolí u Dobrušky
Dočkal, Miloš ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na návrh nové mostní konstrukci přes údolí u Dobrušky. Současný most je v nevyhovujícím stavu a bude nahrazen novou konstrukcí. Most se nachází na silnici I/14a slouží k převedení dopravy přes údolí a Brtevský potok. Mostní konstrukce je navržena ve třech variantách. Vybraná varianta je dodatečně předpjatý dvoutrámový průřez o délce 88,5 metrů a šířce 14,0 metrů. Výpočet zatížení je řešeno v programu Scia Engineer 2014. Konstrukce je posuzována podle platných norem a je provedena výkresová dokumentace.
Měření posunů a přetvoření železničního objektu
Buday, Michal ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Účelom práce je vyhodnotiť posun a pretvorenie železničného objektu za pomoci metód družicovej geodézie. Úvod práce sa zaoberá stručným teoretickým základom GNSS. Nasledovne je v práci popísaná práca s komerčným programom Leica Geo Office. Výsledky výpočtov boli transformované do lokálneho topocentrického súradnicového systému, v ktorom bola porovnávaná výšková presnosť GNSS meraní s klasickými geodetickými úlohami pri rôznych použitých modeloch troposféry ponúkaných komerčným programom. Posledná časť práce sa venuje potvrdeniu hypotézy či vzťažný bod, ktorý bol pri vyhodnocovaní považovaný za stabilný nevykazuje zmenu svojej priestorovej polohy v čase. K tomuto účelu bolo meranie naviazané na okolité body sietí permanentných staníc. K spracovaniu bol použitý vedecký softvér BERNESE GPS Software. Jednotlivé výsledky boli graficky a číselne zdokumentované.na základe použitého modelu troposféry, ktorý ponúka komerčný program.
Využití metody georadaru pro zjišťování poruch konstrukcí
Křepelka, Jan ; Láník, Jaromír (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o nedestruktivních zkouškách, umožňujících zkoumání poruch betonu v jeho vnitřní struktuře. V teoretické části jsou popsány vybrané metody z hlediska jejich principu. Z něj vychází pro každou metodu její specifické uplatnění, její možnosti, ale i limity. V praktické části se práce zaměřuje na georadar, u kterého došlo k využití nové technologie multifrekvenčního skenování. Proběhlo měření s nyní běžně používaným georadarem Hilti PS 1000 X Scan a zároveň s nově dostupným georadarem Proceq GPR Live. Porovnány byly výsledky jak z modelového tělesa, tak i z reálné mostní konstrukce.
Návrh železničního mostu o jednom poli
Tomisová, Gabriela ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh mostní konstrukce převádějící jednokolejnou železniční trať přes vodoteč, cyklostezku a stezku pro chodce. Z vypracovaných variant je preferována konstrukce předpjatého parapetního mostu o jednom poli s dolní mostovkou. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti dle platných norem EN.
Stavební průzkum a diagnostika konstrukce
Řezáč, David ; Komárková, Tereza (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je stavební průzkum a diagnostika konstrukce se zaměřením na ověření polohy předpínací výztuže prefabrikovaného předpjatého mostu. Teoretická část práce se zaměřuje na železobeton, předpjatý beton, jejich vlastnosti a zjišťování těchto vlastností pomocí přístrojů vybraných nedestruktivních, semidestruktivních a destruktivních metod. V návaznosti na teoretickou část byly zvoleny nejvhodnější dostupné metody ověření polohy předpínací výztuže, což znamená použití georadaru Hilti PS1000 a elektromagnetického indikátoru Profometr PM-630.
Využití metody georadaru pro zjišťování poruch konstrukcí
Křepelka, Jan ; Láník, Jaromír (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o nedestruktivních zkouškách, umožňujících zkoumání poruch betonu v jeho vnitřní struktuře. V teoretické části jsou popsány vybrané metody z hlediska jejich principu. Z něj vychází pro každou metodu její specifické uplatnění, její možnosti, ale i limity. V praktické části se práce zaměřuje na georadar, u kterého došlo k využití nové technologie multifrekvenčního skenování. Proběhlo měření s nyní běžně používaným georadarem Hilti PS 1000 X Scan a zároveň s nově dostupným georadarem Proceq GPR Live. Porovnány byly výsledky jak z modelového tělesa, tak i z reálné mostní konstrukce.
Časová náročnost výstavby stavebního objektu
Procházka, Jan ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je Časová náročnost výstavby stavebního objektu. Cílem práce je provést analýzu časové náročnosti výstavby stavebního objektu. Práce se zaměřuje na železobetonové mostní konstrukce rámového typu. První část popisuje jednotlivé technologie výstavby a konstrukční druhy mostních konstrukcí. Druhá část práce se zabývá stanovením ukazatelů časové náročnosti výstavby. Jednotlivé ukazatele jsou vztaženy na plochu i objem mostního objektu a dále je v práci analyzováno tempo výstavby jednotlivých částí mostu.
Stavební průzkum a diagnostika konstrukce
Řezáč, David ; Komárková, Tereza (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je stavební průzkum a diagnostika konstrukce se zaměřením na ověření polohy předpínací výztuže prefabrikovaného předpjatého mostu. Teoretická část práce se zaměřuje na železobeton, předpjatý beton, jejich vlastnosti a zjišťování těchto vlastností pomocí přístrojů vybraných nedestruktivních, semidestruktivních a destruktivních metod. V návaznosti na teoretickou část byly zvoleny nejvhodnější dostupné metody ověření polohy předpínací výztuže, což znamená použití georadaru Hilti PS1000 a elektromagnetického indikátoru Profometr PM-630.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.