Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím
Bureš, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vnímají hodnotu značky Umbro spotřebitelé fotbalového příslušenství. Dalším z cílů bylo identifikovat postavení značky Umbro vzhledem ke konkurenčním značkám, odhalit její silné a slabé stránky a navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení její hodnoty v očích zákazníků. Metody: Tato práce využívá metodu kvantitativního výzkumu. Pro výzkum bylo nejprve nutné nashromáždit primární data. Ke sběru těchto dat bylo využito elektronické dotazování, výběr respondentů byl proveden částečně ovlivněným vzorkem. Rozsah vzorku respondentů byl stanoven na alespoň 80 respondentů. Výsledky: Výzkum odhalil, že 78% respondentů má osobní zkušenost s fotbalovým produktem značky Umbro. Dále bylo zjištěno, že respondenti při nákupu fotbalového vybavení nejvíce dbají na kvalitu a funkčnost. Tato kritéria vyšla jako dvě z nejlépe hodnocených kritérií značky Umbro. Značce Umbro však podle respondentů chybí propagace, neboť si velká část z nich nedokáže vybavit jakoukoliv propagaci značky Umbro nebo spojení s nějakým známým fotbalovým klubem či hráčem. Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, hodnota značky, fotbalové příslušenství, Umbro
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno povědomí o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Konkrétněji výzkum zkoumal Top-of-mind efekt u studentů, zjišťoval, kolik studentů požívá spontánní znalost značky Kappa, analyzoval podpořenou znalost značky Kappa a zkoumal povědomí studentů ohledně sponzoringu značky Kappa. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno konkrétně povědomé o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Strategický rozvoj značky
Slámová, Petra ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky vybraného podniku, kterým je výrobna s rozvozem pizzy a burgerů Comics Pizza & Burgers v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska sloužící k tvorbě strategie budování a rozvoji značky. Na základě poznatků z teoretické části a vymezení metodiky následuje analytická část. Tato část nejprve popisuje základní údaje o podniku. Následně je v analytické části zpracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zároveň zhodnocena současná situace podniku z hlediska postavení na trhu, zákazníků a konkurence. Tyto analýzy vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a k tvorbě návrhů v poslední části diplomové práce.
Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace současného vnímání značky Red Bull v oblasti sportu z pohledu generace Z. Prostřednictvím marketingového výzkumu proniknout do povědomí o sportovních akcích pořádaných ze strany společnosti a zjistit znalost Red Bull sportovců mezi mladou generací. Metody: V rámci bakalářské práce jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji je pak v těchto oblastech využita technika hloubkového interview a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum slouží k získání informací pro pochopení celkové firemní identity a definici otázek k výzkumnému šetření. Metodou kvantitativního výzkumu je zkoumáno současné vnímání značky Red Bull generací Z. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky Red Bull je ze strany generace Z vnímána velmi pozitivně a značce jsou přisuzovány žádoucí charakteristické vlastnosti. Mladá generace vnímá značku zejména jako sebevědomou, uvolněnou, zábavnou, profesionální a milující život. Mezi značkami ve vazbě na sportovní eventy pořádané v ČR se Red Bull umístil na pátém místě. Nicméně povědomí o vybraných Red Bull eventech se ukázalo se značnými nedostatky. Mezi nejvýraznějšími sportovci působícími pod značkou Red Bull se potvrdili Ester Ledecká,...
Strategický rozvoj značky
Laníková, Dana ; Borek, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky zvoleného podniku, kterým je olomoucká cukrárna a kavárna Zmrzlinárium Café Centro, která se specializuje na výrobu a prodej zmrzliny. Na základě teoretických poznatků je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí kavárny a zhodnocena současná situace kavárny. Analýzou konkurentů, zákazníků, dodavatelů a substitutů je určena stávající pozice značky na trhu kaváren a cukráren v Olomouci a blízkém okolí. Analýzou identity značky jsou odhaleny konkurenceschopné a rizikové oblasti v rámci dalšího rozvoje značky, které jsou zapracovány do návrhů řešení konceptu značky na podporu její konkurenceschopnosti do budoucna.
Divadelní instituce jako značky a jejich ekvita
Tulka, Martin ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Cílem této práce je přispět k hledání způsobu budování a měření ekvity značky ve specifickém prostředí divadelních institucí. Zvolených cílů je dosaženo konfrontací teoretických východisek budování ekvity značky a praxí vykonávanou divadelními institucemi, která byla zjištěna pomocí polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými pracovníky 5 vybraných institucí. Výsledkem je série obecných doporučení k jednotlivým subkategoriím hodnoty značky: loajalitě, povědomí, vnímané kvalitě a asociacím spojených se značkou. Divadelní instituce by měly nad svými značkami přemýšlet strategicky, využívat vhodné nástroje k budování hodnoty značky s ohledem na jejich finanční a časové možnosti, cílové publikum a umělecký záměr stanovený uměleckým vedením. Měly by se zaměřit na identifikaci divácké základny, rozvíjet a podporovat loajalitu diváků, řídit interakci diváků a zaměstnanců, jakožto reprezentantů značky, stanovit jasný positioning a využívat jej v komunikaci, rozvíjet značku i v dalších kanálech komunikace, soustředit se na kvalitu poskytovaného servisu, zajistit soulad asociací zákazníků s koncepcí značky a odlišit se od konkurence. Tato doporučení být adaptována divadelními institucemi a využita pro efektivnější budování hodnoty značky.
Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím
Bureš, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vnímají hodnotu značky Umbro spotřebitelé fotbalového příslušenství. Dalším z cílů bylo identifikovat postavení značky Umbro vzhledem ke konkurenčním značkám, odhalit její silné a slabé stránky a navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení její hodnoty v očích zákazníků. Metody: Tato práce využívá metodu kvantitativního výzkumu. Pro výzkum bylo nejprve nutné nashromáždit primární data. Ke sběru těchto dat bylo využito elektronické dotazování, výběr respondentů byl proveden částečně ovlivněným vzorkem. Rozsah vzorku respondentů byl stanoven na alespoň 80 respondentů. Výsledky: Výzkum odhalil, že 78% respondentů má osobní zkušenost s fotbalovým produktem značky Umbro. Dále bylo zjištěno, že respondenti při nákupu fotbalového vybavení nejvíce dbají na kvalitu a funkčnost. Tato kritéria vyšla jako dvě z nejlépe hodnocených kritérií značky Umbro. Značce Umbro však podle respondentů chybí propagace, neboť si velká část z nich nedokáže vybavit jakoukoliv propagaci značky Umbro nebo spojení s nějakým známým fotbalovým klubem či hráčem. Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, hodnota značky, fotbalové příslušenství, Umbro
Klíč k úspěchu českých firem
Pavlíčková, Klára ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá čtyřmi vybranými českými firmami, které jsou vnímány jako úspěšné. Cílem této práce je zjistit proč a v čem byly vybrané firmy úspěšné a najít v jejich chování společné faktory, které přispěly k jejich podnikatelskému úspěchu. Díky následné komparaci by tato bakalářská mohla pomoci dalším firmám k jejich úspěchu. V teoretické části se tato práce zabývá podstatou úspěchu a různými definicemi úspěchu dle známých osobností. Dále popisuje měřitelné a subjektivní ukazatele, podle kterých je možné úspěch vytyčit. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané firmy, je charakterizována její činnost a vývoj. Následně je provedena analýza těchto firem na základě objektivních i subjektivních ukazatelů úspěchu. Informace pro charakterizaci subjektivního úspěchu jsou čerpány především z osobních rozhovorů s představiteli vybraných firem, které byly vedeny pro tuto práci. Na závěr je provedeno srovnání vybraných firem a shrnutí rad, jak se stát úspěšným.
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Šmídová, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce je zaměřena na posouzení komunikace regionální značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Cílem práce je na základě analýzy regionální značky a realizace marketingového výzkumu znalosti značky podat návrhy pro zvýšení efektivity komunikace značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Teoretická část pojednává o řízení značky a marketingové komunikaci. Dále je zde definován pojem region a regionální značka. V další části je provedena analýza regionálních značkových programů na českém trhu a regionální značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. V souvislosti se značkou je představen region Prácheňsko a systém udělování značky a certifikace produktů touto značkou. Závěrem je provedena kritická analýza marketingové komunikace značky a marketingový výzkum, který je zaměřen na zjištění znalosti značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. V závěrečné části práce jsou podány návrhy, které by měly vést k zefektivnění marketingové komunikace značky a zvýšení povědomí spotřebitelů o této značce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.