Název: Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Překlad názvu: Marketing communication and brand management of regional brands
Autoři: Šmídová, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; hodnota značky; marketingová komunikace; marketingový výzkum; PRÁCHEŇSKO regionální produkt; region; regionální značka; značka; brand; brand management; brand value; marketing communication; marketing research; PRÁCHEŇSKO regional product; region; regional brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359394


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet