Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Negativní, difamující a zesměšňující politické kampaně v ČR v letech 2006 až 2010 a jejich dopady na veřejnou politiku [PRÁCE DOČASNĚ ZNEVEŘEJNĚNA]
Mludek, Ivo ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Nekola, Martin (oponent)
Do České republiky vstoupil spolu s demokratickou politickou soutěží po roce 1989 také fenomén politického marketingu a s parlamentními volbami v roce 2006 rovněž jeho vyhraněná podoba negativních volebních kampaní. Parlamentní volby z roku 2006 skončily patovou situací a odstartovaly v ČR dlouhé období politické nestability. V letech 2006 - 2010 zde probíhala nepřetržitě nezvykle ostrá převážně negativní volební kampaň, jejíž součástí bylo rovněž masové anonymní zesměšňování politických protivníků. Největší politické strany ČR ČSSD a ODS si také k vedení svých kampaní přizvaly zahraniční poradenské a konzultantské firmy. Volební kampaně v těchto letech byly charakteristické masovým nástupem negativity, importované zahraničními poradci, i množstvím anonymních zesměšňujících a difamujících politických reklam, u nichž nebylo možno rozpoznat ani zjistit zadavatele a plátce. Nastolily proto nejen otázku po etických hranicích v politickém marketingu, ale také po škodlivém vlivu jejich netransparentního zadávání a financování. Vyostřený politický boj, vyplývající z krize na české politické scéně, nástup negativních kampaní a následný nárůst zesměšňujících a difamujících politických reklam přinesly spolu s anonymitou zadávání a financování těchto reklam do České republiky relativně nové situace. Tato...
Návrh modelu virtuálního obchodníka
Koplíková, Martina ; Blažek, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech při prodeji produktů ve firmě v elektronickkém obchodě, která úzce souvisí s odbytem. Obsahuje vymezení problému, návrh řešení, postupy a potřebné informace k vytvoření fungujícího e-shopu a zhodnocení možných výhod.
Zobrazení mraků v reálném čase
Dostál, Radek ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá algoritmy schopnými zobrazit mraky v reálném čase. Teoretická část popisuje fyzikální princip oblaků a seznamuje s vybranými metodami pro jejich modelování a vykreslování. Cílem praktické části je implementovat jeden z algoritmů, schopný běžet v reálném čase a vyvinout aplikaci, která jej bude demonstrovat.
Billboard and its role in the marketing strategy of small and medium-sized enterprises
Mikolajová, Kamila ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo vyjasnit úlohu billboardu v marketingové strategii malého a středního podniku. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerčních komunikací, jejich jednotlivým mixem a procesem tvorby. Práce dále analyzuje billboard jako jeden z typů venkovní reklamy, poskytuje detailní pohled na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, které je třeba zvážit pří výběru média. Také poskytuje návod, jak by měl ideální billboard vypadat z kreativního, vizuálního a verbálního hlediska. Hlavní náplní praktické části je představení billboardové kampaně vybraného podniku a její následná analýza provedena dotazníkovým průzkumem, ale i pohledem z ekonomického hlediska. Závěr praktické části také přináší navrhované změny pro billboardovou kampaň vybraného podniku, ale i doporučení pro začínající malé podniky.
Úloha plakátu v současné společnosti
MENČÍKOVÁ, Věra
Tato diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce se zabývá problematikou vizuální informace a veřejné komunikace, zkoumá úlohu plakátu, popř. billboardu v současné společnosti. Praktická část používá analýzu, syntézu a komparaci teoretických poznatků společně s výtvarnými zkušenostmi k vytvoření dvou výtvarných sérií grafik na téma ?Žena ? Gender ? Postavení. Grafické práce mají funkci plakátu a billboardu. Tyto plakáty jsou vytvořeny prostřednictvím počítačové grafiky. Cílem této diplomové práce je na základě teoretických poznatků o podstatě, účelu, funkcích, možnostech a vývoji grafického designu vytvoření výtvarně hodnotných grafických děl, které se stanou podnětem k zamyšlení a diskusi na téma ?Žena - gender - postavení?.
Political marketing 2010
Hanulay, Juraj ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci na Slovensku, aplikaci politického marketingu v parlamentních volbách v roce 2010 v České republice, výsledky voleb na následné hodnocení efektivnosti stran v použití marketingových zdrojů.
Trendy v oblasti venkovní reklamy
Piknová, Marcela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Matuš, Vladimír (oponent)
Práce je zaměřena na současné problémy ve venkovní reklamě a možnosti jejich řešení. Analýza současné situace outdooru a nových technologií je založena na rozhovorech s odborníky z praxe. Dále je využito sekundární analýzy tiskových zpráv o průzkumu veřejného mínění na reklamu. První kapitola obsahuje specifikaci forem venkovní reklamy. Druhá se zabývá používaným materiálem, technikami tisku a procesem výroby reklamy. Ve třetí kapitole jsou shrnuty současné trendy do čtyř tematických celků, které jsou východiskem k řešení nastíněných problémů venkovní reklamy.
Kontextové reklamní systémy
Randáčková, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána v širším pojetí, zařazena je jak reklama v obsahu, tak v článcích a ve vyhledávání. Analyzovány byly systémy Adfox, Etarget, Facebook, ElineAd, Intextová reklam BillBoard a TakeIt -- virtuální výloha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.