Název: Trendy v oblasti venkovní reklamy
Překlad názvu: Trends in outdoor advertising
Autoři: Piknová, Marcela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Matuš, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: billboard; moderní technologie; nosiče reklamy; velkoformátový tisk; venkovní reklama; billboard; large format print; new technologies; outdoor advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22198

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18168


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet