Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Veřejný prostor, jeho sociální parametry a nejen obrazové dimenze
Krobová, Karolína ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
KROBOVÁ, K. (2012). Veřejný prostor, jeho sociální parametry a nejen obrazové dimenze Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 122 stran. (Přílohy mimo knižní část diplomové práce: soubor fotografií a objekt-totem) Diplomová práce se zabývá tématem veřejného prostoru v jeho dimenzích vizuálních, architektonických, obrazových, sociálních i psychologických. Jak na nás tento prostor působí a jak jeho podobu ovlivňujeme. Tyto pohledy jsou vztaženy k věkové skupině dospívajících. Navazuji na svoji bakalářskou práci, která se zabývala touto kategorií v oblasti subkultury graffiti a streetartu, kterou zde používám v příkladech a možných vlivech na grafický design a ilustraci. Na teoretickou část navazuji doplňujícím dotazníkem a didaktickým projektem, částečně zrealizovaným v praxi. Práci doplňuji o dokumentaci obrazů ve veřejném prostoru, objekt a rituál v něm. Klíčová slova: VEŘEJNÝ PROSTOR, KOMUNIKACE, TVŮRCE, SUBKULTURY, VIZUALITA, KONTEXT, REKLAMA, GRAFFITI, STREET ART, UMĚNÍ, KULTURA, VÝTVARNÁ VÝCHOVA
Company Communication Mix
Trávnik, Peter ; Andrea, Knapcová (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The goal of the submitted thesis “Communication mix of company” is the analysis present communication mix of selected company and proposal of the new mix. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concerns importance of marketing communication, description and theoretical comparison of particular tools of communication mix. Practical part continues on theoretical part. First it is concentrated on description of company, analysis and evaluation of the present communication mix. Practical part includes research focused on consumer satisfaction. Last part contains plan of the new communication mix.
Genderové stereotypy v různých sférách společnosti
RYDVALOVÁ, Veronika
Ve své práci se budu zabývat generovými stereotypy mužů a žen v české společnosti. Nastíním zde rozdíl mezi naší společností a společností kmene Čambuliů, kde budou jasně viditelné rozdíly ve vnímání mužského a ženského postavení. Zaměřím se především na stereotypy působící v oblasti práce a zaměstnání (tzv. mužské a ženské profese) a na stereotypy, které produkují masová média, zejména reklamy. Do své práce zahrnu i názory osob, které se k dané problematice genderových stereotypů vyjádří prostřednictvím odpovědí na mnou připravené otázky, týkající se tématu genderu. Názory a postoje budu získávat prostřednictvím metody rozhovoru. Cíle této práce bude ověřit, zda stereotypy v oblasti práce a zaměstnání jsou respondenty vnímány, zda se s nimi ztotožňují a zda je možné potvrdit rozdílné působení těchto stereotypů s ohledem na pohlaví a další socio-demografické proměnné (věk, vzdělání ad.).
Návrh rozšíření firmy Fonetip s.r.o. z kamenného obchodu na internetový trh
Vaverka, František ; Seibt, David (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě znalostí z teoretické části navrhuje v praktické části možnosti vstupu firmy Fonetip s.r.o na internetový trh. Upozorňuje na možné problémy s tímto spojené a snaží se nabídnout jejich řešení. Návrhům předchází analýzy společ-nosti i segmentu na který se hodlá zaměřit. Práce klade důraz na možnosti internetového marketingu pro přísun nových zákazníků.
Model internetového obchodu s klimatizačním zařízením
Stehlík, Tomáš ; Hierman, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech marketingu a legislativě v elektronickém obchodování. Obsahuje návrh internetového obchodu s klimatizačním zařízením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.