Název: Násilí v reklamě
Překlad názvu: Violence in Advertisement
Autoři: Paulová, Šárka ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: etika; honocení; násilí; reklama; advertisment; ethical issues; valuation; violence

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49803

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-314092


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet