Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu
Plecitá, Michaela ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Diplomová práce Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu se zaměřuje na studování prostoru jako sémiotického fenoménu. Prostor zde bude analyzován z hlediska klíčových pojmů, jako je orientace a identifikace. Práce bude vycházet z porovnání různých prostorů určených ke konzumaci, kde prostor bude vnímán jako umělé místo, jehož pozice se mění spolu s vývojem společnosti. Nosným tématem celé práce bude upořádání prostoru, tedy idea, jakým způsobem se lidé v prostoru nákupního centra pohybují, v paralele s městem. Nákupní centrum tak bude terčem mého zájmu, kde budu analyzovat chování člověka v závislosti na bodech, které si v rámci nákupního centra vytyčím. Cílem práce bude zjistit, co ovlivňuje chování nakupujícího, jaké techniky v rámci míst prodeje jsou k jeho motivaci užívány, a jakým způsobem vůbec značka svou pozici buduje. Metodou výzkumu bude sémiotická analýza.

Viz též: podobná jména autorů
4 Plecitá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.