Název: Sociální aspekty virálního marketingu
Překlad názvu: Social Aspects of Viral Marketing
Autoři: Šafránek, Michal ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Janeček, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Klíčová slova: marketing; reklama; symbolická moc; sítě; virtualita; advertisment; marketing; networks; symbolic power; virtuality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45231

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309521


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet