Název: Sémiotická analýza značky Coca-Cola na příkladu vybraných reklam
Překlad názvu: Semiotic analysis of chosen Coca-Cola advertising
Autoři: Plecitá, Michaela ; Beseda, Jan (vedoucí práce) ; Češka, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: dekódování; denotace; konotace; kódování; média; mýty; označovaný; označující; reklama; společnost The Coca-Cola Company; sémiotická analýza; sémiotika; znak; advertisment; coding; connotation; decoding; denotation; media; myths; semiotic; semiotic analysis; sign; signified; signifier; The Coca-Cola Company

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37236

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-301496


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet