Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kritické myšlení a jeho aplikace v knihovnách
Mášová, Petra ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Papík, Richard (oponent)
Diplomová práce "Kritické myšlení a jeho aplikace v knihovnách" má za cíl seznámit se s pojmem "kritické myšlení". Informuje o programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení a jeho české verzi. Představuje některé z moderních vyučovacích metod, které vzešly z jeho myšlenek a zásad. Zabývá se zejména popisem aktivizujících metod, které jsou pro program stěžejní. Metody jsou rozděleny do tří skupin podle toho, zda se v nich využívá více čtení, psaní či diskuse. Praktická část se věnuje přípravě lekcí informač ního vzdělávání, do kterého jsou aplikovány metody rozvíjející kritické myšlení. Jednotlivé lekce jsou rozděleny do tří částí, podle třífázového modelu učení - evokace, uvědomění si významu, reflexe. Modelové lekce jsou přizpůsobeny uživatelům univerzitní knihovny. Jako témata lekcí byly vybrány oblasti kritického myšlení, informačního smogu, neviditelného webu, věrohodnosti informací, vyhledávacích technik a informační bezpečnosti.
Konstruktivistické přístupy ve výuce na ZŠ (na příkladu výuky ČJ)
Chaluš, Jan ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Teoretická část práce se zabývá popisem a srovnáním transmisivního a konstruktivního pojetí školy. Nastiňuje okolnosti, které obě pojetí provázejí, případně je podmiňují (jejich filosofii, výukové metody, podoby evaluace, prostředí, v němž vzdělávání probíhá aj.). Na základě dostupné literatury a vlastní zkušenosti autor sleduje a srovnává obecné předpoklady obou pojetí, jejich potenciální klady a nedostatky s ohledem na současnou praxi českého školství. V další části textu autor nastiňuje přehled několika zajímavých metod konstruktivní výuky, především těch, jež také prakticky využívá během svého výzkumu. Následně připomíná nejznámější typy škol, které celou svou organizaci výuky a přístup k žákovi založily na alternativních metodách výuky. V empirické části této práce je popsán a vyhodnocen průzkum, který zkoumá možnosti využití transmisivního a konstruktivního pojetí výuky v hodinách Českého jazyka a literatury na základní škole. Výsledkem je srovnání teoretických předpokladů s praxí dosažených zjištění.
Návrh systému vzdělávání zaměstnanců v organizaci.
Lukáčová, Karolína ; Vardan, Dalibor (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců a analyzuje současný systém vzdělávání v konkrétní organizaci. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. Následně je popsán proces vzdělávání zaměstnanců v sledované organizaci, který je pak analyzován v třetí části práce. Výsledky této analýzy pak slouží jako základ pro návrhy na zlepšení vzdělávací politiky v organizaci.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci
BUZKOVÁ, Kamila
Bakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci. Cílem práce je provedení analýzy současného systému vzdělávání a vypracování návrhů na zlepšení. Pro tento účel byla vybrána výrobní společnost ZVVZ MACHINERY, a.s., se sídlem v Milevsku.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MOTEJLOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Cílem diplomové práce byla analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
Analýza systému vzdělávání obchodních zástupců v Top Moravia Q,s.r.o.
Jurník, Daniel ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se v první části zabývá stanovením teoretických východisek pro analýzu vzdělávacího systému. Popisuje jednotlivé fáze tvorby vzdělávacího systému a možné přístupy ke vzdělávání pracovníků. Předmětem další části je praktická analýza systému vzdělávání obchodních zástupců ve společnosti Top Moravia Q. Ta se zaměřuje na zkoumání úvodního školení pro obchodní zástupce a následné další vzdělávání, formou osobního tréninku manažerem, pracovní porady a semináře. Prostřednictvím kvalitativního i kvantitativního výzkumu je zjišťován názor účastníků programu na jeho smysl, efektivnost a přínos. V závěrečné části jsou provedena vyhodnocení zjištěných skutečností a formulována doporučení pro zkvalitnění daného programu a vzdělávacího systému jako celku. Zhodnocen je také celkový přístup společnosti ke vzdělávacím aktivitám.
Analýza vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané IT společnosti
Vrtiška, Pavel ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Čásenská, Eva (oponent)
Cílem této práce je analyzovat možnosti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v zaměstnaneckých organizacích a zhodnotit na základě těchto poznatků nastavený vzdělávací a rozvojový systém ve vybrané společnosti. První, teoretická část popisuje možnosti vzdělávacího a rozvojového systému v zaměstnaneckých organizacích a jeho jednotlivé fáze od analýzy vzdělávacích potřeb a plánování kurzů a programů, až po jejich vyhodnocení. Zároveň jsou v této části práce představeny dnes nejčastěji používané metody vzdělávání a rozvoje. Druhá, praktická část popisuje konkrétní vzdělávací a rozvojový systém ve vybrané společnosti. Postupně v ní jsou představeny jednotlivé fáze vzdělávání, systém plánování rozvoje pro jednotlivé zaměstnance a subjekty, které mají vzdělávání a rozvoj na starosti. V závěrečné části práce je tento systém komplexně zhodnocen a porovnán s teoretickými poznatky uvedenými v prvé části práce.
Analýza vzdělávacího programu pro nové bankovní poradce společnosti Komerční banka,a.s.
Figlovský, Jan ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Analýza vzdělávacího programu pro nové bankovní poradce společnosti XY, a.s. zkoumá samotný vzdělávací proces v této firmě. Podrobněji se soustředí na oblast vzdělávání pracovníků distribuce. Pokouší se odhalit problémy, které se zde vyskytují. Především řeší problematiku hodnocení vzdělávacího procesu. Součástí jsou i závěrečná doporučení dalších kroků, které by měli vést k odstranění současných nedostatků a zkvalitnění vzdělávacího programu do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.