Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D Autoškola
Melcer, Pavel ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
V této práci je řešena problematika trénování řidičských dovedností s využitím 3D simulátoru autoškoly, který kontroluje dodržování pravidel silničního provozu. Existující simulátory jsou rozděleny podle charakteristik a popsány. Text obsahuje soupis implementovaných pravidel a souhrn vhodných nástrojů. Výsledná aplikace je postavena na Unreal enginu a text popisuje jednotlivé fáze vývoje.
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Paruza, Filip ; Kubíčková, Miroslava (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sběrem dat pro tvorbu Účelové železniční mapy a pro zpracování vizualizace informačního modelu liniové stavby. Bakalářská práce pojednává o BIMu, lokalitě, přípravných a měřických pracích, výpočtech a o následné tvorbě 3D modelu pomocí různých softwarů, z nichž bude nejpoužívanější program Revit, až po závěrečné úpravy v Unreal Enginu.
Publikace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Szopa, Jan ; Kuruc, Michal (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou realistické scény v herním prostředí Unreal Engine 5.1. Teoretická část se zaměřuje na technologii laserového skenování, informační modelování a jeho implementaci v české legislativě. Praktická část obsahuje popis postupu tvorby 3D modelu v programu Revit na podkladě mračna bodů získaného laserovým skenováním, převedením dat do Unreal Engine 5.1 a následnou tvorbou scény v daném programu. Výstupem je 3D model objektu a video výsledné scény.
Aircraft simulation model and analysis tool
Búliková, Tereza ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Equations of motion are the basis for describing the motion of an airplane. In aviation, they come in several forms, for which different solutions are offered. The thesis presents the most commonly used types of equations, outlines their derivation and gives examples of their solutions. Other characteristics can also be derived from the equations of motion, such as the dynamic stability of the aircraft, which is important for evaluating flight safety and flight quality. The criteria for evaluating flying qualities are described in the work, while the practical part of the work consists in the creation of evaluation software in the Matlab environment with the possibility of evaluating different types of aircraft. Meeting the criteria is one of the conditions for the successful certification of the aircraft. Furthermore, based on the equations of motion, a flight simulator was created in the Simulink environment, which uses two display environments - Unreal Engine and FlightGear and also allows simulating the flight of various aircraft based on the knowledge of their stability derivatives.
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Fučík, Vojtěch ; Kuruc, Michal (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvoření, informačního modelu budovy a následných vizualizací kaple sv. Cyrila a Metoděje v Brně Bohunicích, z dat získaných převážně laserovým skenováním. Teoretická část práce se zabývá popisem pojmů souvisejících s informačním modelem a popisem metod použitých pro získání dat pro jeho tvorbu. Praktická část popisuje využití metod pro získávání dat, postup tvorby informačního modelu a tvorba vizualizací. Výstupem celé práce jsou model a
Obrazová a video interpretace zvukových dat
Dobiášovský, Jiří ; Balík, Miroslav (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Obsahem práce je zpracování problematiky obrazové a video interpretace zvukových dat. V teoretické části je nejprve zpracováno téma zvukového signálu, jeho vlastnosti a reprezentace zvukového signálu v časové a frekvenční oblasti. Dále je objasněno jeho digitální zpracování a jsou popsány jednotlivé komunikační protokoly, pomocí kterých je možné přenášet zvuková data nebo komunikovat s audio a video zařízeními. Na základě poznatků z teoretické části je zvolen vhodný systém pro 3D generativní vizualizaci zvukového signálu na základě MIDI dat nebo jeho obálky. Je vytvořen systém pro zpracování zvukových dat v DAW a jejich odeslání po lokální síti pomocí vhodného protokolu. V prostředí určeném k vizualizaci je vytvořen program, který odeslané signály přijímá a vhodně třídí. Je popsán proces tvorby vizuálních efektů, způsob jejich využití při vizualizaci zvukového signálu a vzájemná komunikace mezi oběma programy je demonstrována na vhodných příkladech a pilotním projektu. Systém, který je výsledkem této práce lze použít pro 3D generativní vizualizaci hudebních dat v reálném čase.
Pokoje
Zdvořáček, Tomáš ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
V rámci své diplomové práce se zabývám tématem paměti a jejího „oživení“. Zaměřuji se na vzpomínky týkající se konkrétních míst, kde jsem žil, která jsem navštívil a která zanechala v mé mysli silný dojem. Tato místa se snažím pomocí moderních 3D technologií rekonstruovat a převést do virtuální reality tak, aby bylo možné je opět „navštívit“. Vytvořil jsem způsob, jak pro nás důležitá místa „zhmotnit“ ve virtuální realitě, procházet jimi a prožít tak vzpomínku s takovými místy spojenou ještě jednou. Vzpomínka je navíc sdílená – umožní se na konkrétní místo podívat i těm, kdo tam nebyl. Věřím, že tento přístup přináší nový způsob, jak zachovat a sdílet vzpomínky.
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Informační modelování budov a možnosti publikování modelu
Horník, Ladislav ; Volařík, Tomáš (oponent) ; Kuruc, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou BIM popsané na budově Maxmiliánova dvoru v Kroměříži a následnou prací s 3D daty zaměřenou na tvorbu funkčních rodin a na možnosti publikování a vizualizace modelu této budovy. V teoretické části jsou představeny základy metodiky informačního modelování budovy. Praktická část nejprve popisuje proces vytváření modelových rodin z mračna bodů v prostředí softwaru Autodesk Revit. Na výsledném modelu budovy jsou popsány a demonstrovány vybrané varianty publikování a vizualizace výsledného modelu, především s využitím softwaru Autodesk Revit a herního enginu Unreal Engine.
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Paruza, Filip ; Kubíčková, Miroslava (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sběrem dat pro tvorbu Účelové železniční mapy a pro zpracování vizualizace informačního modelu liniové stavby. Bakalářská práce pojednává o BIMu, lokalitě, přípravných a měřických pracích, výpočtech a o následné tvorbě 3D modelu pomocí různých softwarů, z nichž bude nejpoužívanější program Revit, až po závěrečné úpravy v Unreal Enginu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.