Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Publikace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Szopa, Jan ; Kuruc, Michal (oponent) ; Volařík, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou realistické scény v herním prostředí Unreal Engine 5.1. Teoretická část se zaměřuje na technologii laserového skenování, informační modelování a jeho implementaci v české legislativě. Praktická část obsahuje popis postupu tvorby 3D modelu v programu Revit na podkladě mračna bodů získaného laserovým skenováním, převedením dat do Unreal Engine 5.1 a následnou tvorbou scény v daném programu. Výstupem je 3D model objektu a video výsledné scény.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.