Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocelová konstrukce průmyslové haly
Kačírek, Michal ; Balázs, Ivan (oponent) ; Horáček, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh jednolodní ocelové konstrukce průmyslové haly v oblasti Jablonné nad Orlicí o půdorysných rozměrech 63x30m a výšky konstrukce 15,0m. V objektu jsou osazeny dva mostové jeřáby nosnosti 32/8t a 20/5t. Střešní konstrukce je navržena ve variantě sedlového příhradového vazníku a přímopásové příhradové vaznice plnící funkci podélného střešního ztužidla. Sloupy jsou plnostěnné vetknuté do základové patky. Hlavním konstrukčním materiálem je ocel třídy S355. Prostorová tuhost je zajištěna příčnými a podélnými příhradovými ztužidly. Střešní plášť je tvořen sendvičovými izolačními panely s PUR pěnou a profilovaným plechem tloušťky 0,9mm. Návrh proveden dle ČSN EN 1993.
Napjatostně deformační analýza mostu ve Starém Městě u Frýdku-Místku
Janík, Rostislav ; Profant, Tomáš (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je rozpracována napjatostně deformační analýza skutečného železničního mostu. Konstrukce mostu je modelována jako rovinná prutová soustava. První část práce se zabývá rešerší, která zahrnuje získání informací z teorie potřebné k řešení dané problematiky. Další část se věnuje analytickému řešení staticky určité i neurčité varianty konstrukce pro zatížení mostu vlastní tíhou a také pro zatížení při průjezdu vlaku. V následující části jsou výsledky analytického řešení numericky verifikovány v programu ANSYS. V poslední části je vyhodnoceno riziko ztráty vzpěrné stability pro všechny varianty zatížení.
Napjatostně deformační analýza železničního mostu v Brně Černovicích
Gago, Viliam ; Hrstka, Miroslav (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je napjatostně deformační analýza železničního mostu v Brně Černovicích, který je typickým příkladem příhradové ocelové konstrukce. V první části je obsažen teoretický základ potřebný k řešení daného problému. Následující část popisuje tvorbu analytického výpočetního modelu pro odpovídající rovinnou prutovou soustavu, dále pak porovnání vlastností staticky určitého a neurčitého řešení dané konstrukce. V další části jsou získané výsledky verifikovány numerickým výpočtem na základě metody konečných prvků. Posledním krokem je tvorba prostorového modelu a jeho porovnání s rovinným řešením.
Nosná konstrukce zastřešení fotbalové tribuny
Kloss, Tomáš ; Pilgr, Milan (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a posoudit střešní konstrukci fotbalové tribuny s půdorysnými rozměry 30 x 105 m a výškou 20,5 m. Klimatické zatížení je stanoveno pro předpokládanou lokalitu umístění stavby – Ostrava. Výsledná konstrukční soustava byla zvolena prostorově spolupůsobící, složená z příhradových vazníků, příhradových vaznic, příčných a podélných ztužidel, sloupů a táhel. Tvar střechy, který připomíná letecké křídlo, vytváří složité podmínky pro obtékání vzdušných proudů. Součástí práce je technická zpráva, statický posudek hlavních nosných prvků a vybraných spojů a výkresová dokumentace. Výpočtový model pro stanovení vnitřních sil je realizován v programu Scia Engineer. Posudky jsou vypracovány ručně dle platných evropských norem.
Trojlodní skladový objekt
Malý, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce trojlodního skladového objektu. Šířka bočních lodí je 12 metrů a šířka hlavní lodi je 24 metrů. Délka skladového objektu je 60 metrů. Výška objektu je 14,65 metrů. V hlavní lodi pojíždějí dva mostové jeřáby, každý o nosnosti 5 tun. Nosnou konstrukci tvoří příčné vazby, jejich vzdálenost je 6 metrů. Skladový objekt je navržen pro oblast Zlín.
Nosná ocelová konstrukce kryté lávky pro pěší mezi budovami výukového areálu
Fiedlerová, Lucie ; Karmazínová,, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh nosné ocelové konstrukce kryté lávky pro pěší mezi budovami výukového areálu A a D Fakulty stavební, Veveří ul. 95 v Brně. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními nosníky. Nosníky jsou kombinací Vierendeelova nosníku a příhradové konstrukce. Nosníky jsou propojeny v úrovni horního a dolního pásu příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Horní plocha lávky je v podélném směru vodorovná, dolní plocha lávky je zakřivená, aby byl překonán výškový rozdíl mezi budovami A a D. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení tří variantních řešení.
Železniční most přes řeku Moravu mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm
Křivánek, David ; Štrba, Michal (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením železničního mostu přes řeku Moravu mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm na trati č. 341. Stávající železniční most má rozpětí 20,5 + 60 + 20,5 m. Bylo zpracováno pět různých variant s odlišným statickým systémem. Všechny varianty mostní ocelové konstrukce byly navrženy a řešeny s dolní ortotropní mostovkou. Pro výběr finální varianty byly všechny varianty staticky posouzeny a porovnány pomocí multikriteriální analýzy na základě zvolených kritérií. Finální varianta byla následně podrobněji posouzena dle platných norem.
Studie chování konstrukcí dřevěných lávek
Vitásková, Petra ; Brdečko, Luděk (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Diplomová práce „Studie chování konstrukcí dřevěných lávek“ se zabývá statickými modely dřevěných mostů a lávek. Práci tvoří především studie chování historického dřevěného mostu v obci Černvír na Vysočině. Na základě skutečné konstrukce je vytvořen prostorový prutový model. Dále jsou navrženy dvě soudobé alternativy řešení dřevěné kryté lávky. Jednotlivé konstrukční prvky jsou posouzeny vzhledem k platným normám. Pro analýzu modelů byl použit MKP program SCIA Engineer 2012.
Nosná konstrukce objektu kulturního centra
Balázs, Ivan ; Pilgr,, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh ocelové nosné konstrukce objektu kulturního centra o dispozici a konstrukčním řešením v souladu s architektonickými požadavky. Konstrukce se skládá z hlavní lodi a postranních přístaveb na jejích obou protilehlých podélných stranách. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 42 m a 62 m, výška v hřebeni střechy je 15 m. Hlavními nosnými prvky nosné konstrukce jsou příčné vazby tvořené plnostěnnými sloupy dole v příčném směru vetknutými a příhradovými vazníky, pro hlavní loď trubkové s obloukovým horním pásem, pro přístavby s přímými pásy. Vzdálenost příčných vazeb je 12 m. Vaznice pro hlavní loď jsou navrženy příhradové se zakřiveným dolním pásem, vaznice pro přístavby jsou s přímými pásy. V přístavbách se nachází jedno podlaží, stropní konstrukce je tvořena průvlakem, stropnicí a spřaženou stropní betonovou deskou v trapézovém plechu. Konstrukce je navržena pro oblast města Brna. Návrh je proveden podle ČSN EN 1993.
Krytá motokárová dráha
Šik, Jan ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh, posouzení a porovnání dvou variant řešení ocelové nosné konstrukce areálu motokárové dráhy s přilehlým občerstvením. Stavba se skládá ze tří konstrukčně závislých objektů. Pro první objekt byly zpracovány varianty s příhradovou a rámovou konstrukcí. Stavba má nepravidelný půdorys. Půdorysné rozměry objektu jsou 75 x 45 m. Zastavěná plocha činí 2450 m2. Konstrukce dosahuje výšky 13,2 m. Práce obsahuje návrh dimenzí, statický výpočet a posouzení prvků konstrukce. Výpočet vnitřních sil byl proveden v programu SCIA Engineer 16.1.62. K práci je přiložena výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.