Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh tras po Francii pro ruskou klientelu
Andronnikova, Ulyana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza ruských cestovních kanceláří a návrhy nových a zajímavých turistických tras po Francii pro ruské návštěvníky s přihlédnutím k jejich kulturním odlišnostem a možnostem. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti cestovního ruchu, typologie cestovního ruchu, popisuje turistickou infrastrukturu v jednotlivých regionech Francie a význam odvětvi cestovního ruchu pro tento stát. Praktická část obsahuje analýzu ruských cestovních kanceláří nabízející poznávací zájezdy do Francie a samotnou organizaci a plánování vlastních zájezdů.
B2B on-line v cestovní kanceláři
KUDRLIČKOVÁ, Kateřina
Tématem této diplomové práce je vztah B2B online v cestovní kanceláři. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy obchodních vztahů mezi cestovní kanceláří a cestovními agenturami v on-line prostředí vyhodnotit jejich funkčnost a navrhnout možnosti zdokonalení. Vedlejším cílem je zjistit, jak funguje spolupráce mezi cestovními kancelářemi a jejími dodavateli.
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna
Růžičková, Anna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. Porovnávané prvky demonstruje na základě marketingového mixu, komunikačního mixu, SWOT analýzy a corporate identity. Nejvýznamnějšími analyzovanými komunikačními nástroji jsou internetové prezentace cestovních kanceláří a jejich tištěné katalogy. Předmětem této práce je marketingová komunikace, která však vychází z celého charakteru organizací a je vázána na historii, nabízené produkty a služby, firemní kulturu atd. Z důvodu lepší analýzy situace se tedy práce zabývá i těmito oblastmi.
Pojištění cestovních kanceláří
Sobotová, Kateřina ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Oborilová, Mária (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je pojištění cestovních kanceláří. V úvodu jsou charakterizovány rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, které je nutné rozlišovat pro tento pojistný produkt. Druhá kapitola se věnuje vývoji pojištění cestovních kanceláří v České republice. Je zde popsán legislativní proces tvorby a novely zákona č. 159/1999 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. V této kapitole jsou také specifikovány podmínky pro získání a udržení pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře. Část kapitoly je věnována bankovní záruce a dohledu nad cestovními kancelářemi. V následující kapitole je přehled pojišťoven, které poskytují tento typ pojištění. Poslední dvě kapitoly jsou praktické. První z nich analyzuje novelu zákona č. 159/1999 Sb. k 1. 1. 2016. Jsou zde uvedeny důvody této novely a porovnání starého a nového zákona. Druhá praktická kapitola popisuje důvod krachu CK Marine Tour a jak postupovat v případě krachu cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuta doporučení pro výběr vhodné cestovní kanceláře.
Komunikační mix cestovní agentury
Zlámal, Tomáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
Le, Thu Hien ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do oblasti JV Asie pomocí analýzy vybraných cestovních kanceláří a komparace jejich nabídek. V první kapitole jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány vybrané cestovní kanceláře a jejich nabídka zájezdů do JV Asie. V poslední kapitole jsou pak shrnuty a porovnávány jednotlivé nabídky cestovních kanceláří dle vybraných kritérií.
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Bendová, Simona ; Voříšková, Barbora (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vybranou cestovní kancelář - ALEX. Hlavním tématem je analýza nabídky cestovní kanceláře ALEX. První část práce vysvětluje teoretické pojmy jako cestovní kancelář, nabídka cestovní kanceláře, účastní cestovního ruchu a marketingový mix v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá nabídkou cestovní kanceláře ALEX, tedy produktu a dalším částem marketingového mixu. V závěru práce je provedena SWOT analýza a srovnání s konkurencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.