Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klasifikační framework
Koroncziová, Dominika ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace klasifikačního software postaveného na knihovně RapidMiner. Výsledná aplikace bude sdružovat nejpoužívanější algoritmy a procesy implementované v RapidMineru do jednoduchého použitelného programu. Součástí nároků na aplikaci je jednoduché rozhraní pro ovládání z příkazové řádky, stejně jako grafické rozhraní zjednodušující nastavení více parametrů. Aplikace má také umožňovat tvorbu samostatných jednoúčelových programů, sloužících na opakovanou klasifikaci s použitím předem natrénovaného modelu. Nad rámec původního zadání je implementována i práce s textovými daty z Wikipedie, jejich stáhnutí a předzpracování a následné použití jako trénovacích dat. Text práce se zabývá postupně jednotlivými algoritmy a popisem kvalifikačních algoritmů, jejich vlastnostmi a použitím, a popisuje návrh a implementaci systému. V rámci práce byla vykonána i sada několika testů pro ověření výkonu a funkcionality aplikace. Jejich výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Pokročilý nástroj pro monitorování Oracle Databáze
Mikulka, David ; Chmelař, Petr (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje možnosti monitorování Oracle Databáze 10g a 11g. Seznamuje s nástroji použitelnými pro monitorování a popisuje interní katalogy databáze, které uchovávají statistiky a informace o běžících databázových instancích, včetně jejich historie. Následně popisuje návrh aplikace pro monitorování Oracle databáze, popis její implementace a její zhodnocení a porovnání s ostatními podobnými aplikacemi.
Počítačem řízený hráč hry Blokus založený na metodách umělé inteligence
Sulaiman, David ; Hrubý, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáváním dopředných neuronových sítí s algoritmy teorie her pomocí deskové hry Blokus. V teoretickém úvodu jsou popsány vlastnosti neuronových sítí a~práce s nimi a zároveň jsou nastíněny algoritmy teorie her. Druhá část se věnuje implementaci jednotlivých hráčů založených na popsaných principech a stručnou charakteristikou grafického uživatelského rozhraní aplikace. V závěru práce byly provedeny testy hodnotící jednotlivé hráče, které byly zpracovány do grafů.
Výukový program pro demostraci principů indexování
Škurla, Ján ; Lukáš, Roman (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je demonstrace jedné z metod indexování, a to B+ stromu pro předmět databázové systémy. Cílem bylo vytvoření výukového appletu, kterí má sloužit jak názorná ukázka vnitřní struktury B+ stromu s popisem jednotlivých operací; vkládání, vyhledávávání a mazání.
3D aplikace v Javě
Slavík, Roman ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje rozdíly mezi grafickými knihovnami Java3D API a jMonkey engine. První část práce je zaměřena na vlastnosti a rozdíly v architektuře obou knihoven. Ve druhé části je pomocí několika testů srovnán jejich výkon, přičemž důraz je kladen zejména na počet vykreslených snímků za vteřinu, vytížení procesoru a pamětovou náročnost. Třetí část se pak zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace v prostředí jMonkey engine.
Grafická simulace činnosti konečných automatů
Šrajer, Roman ; Goldefus, Filip (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií převodu regulárního výrazu na konečný automat a zpět. Cílem praktické části je vytvořit webovou aplikaci, která tyto převody zajistí a odsimuluje automat pro vstupní řetězec. Pro převod konečného automatu na regulární výraz je použita algebraická metoda, která spočívá ve vytvoření soustavy rovnic a jejím následném vyřešení. Pro implementaci jsem zvolil jazyk Java a technologie Java Applet a Java Web Start, které umožňují přístup k aplikaci přes webové stránky. Nezbytnou součástí aplikace je možnost pracovat se třemi způsoby reprezentace konečného automatu, možnost ukládát automaty do XML a možnost zcela intuitivně vytvářet vlastní automaty.
Transformace dokumentů HTML na vektorovou grafiku SVG
Šafář, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku vykreslování HTML/CSS dokumentů pomocí vektorové grafiky ve formátu SVG. Cílem práce je návrh a implementace rozšíření knihovny CSSBox o možnost vektorového výstupu. Nejprve jsou popsány základy jazyka SVG a existující knihovny na platformě Java, které s SVG pracují. Dále je popsána knihovna CSSBox a postup vykreslování webových stránek v této knihovně. Poté následuje rozbor některých CSS3 vlastností. Hlavní částí této práce je návrh řešení renderování CSS3 vlastností jako jsou zaoblené rámečky, gradienty, nebo transformace. U jednotlivých CSS vlastností je popsána jejich specifikace podle standardu CSS3 a způsob řešení v jazyce SVG. Po návrhu následuje popis implementace výsledného rozšíření a nakonec je zhodnocena úspěšnost implementace při testování. V závěru práce jsou navržena možná rozšíření této práce.
Vícejazyčná podpora v systému OKbase
Podsedník, Lukáš ; Kunc, Michael (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
OKbase je kompletní softwarový produkt pro firmy zahrnující docházkový, mzdový a personální modul. Je implementován a provozován v českém jazyce. Cílem tohoto projektu je rozšířit OKbase tak, aby bylo snadné postupně doplňovat podporu dalších jazyků.
Extrakce dat z dokumentů na základě analýzy rozložení
Sedláček, Martin ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá automatizovanou extrakcí dat z lékařských zpráv ve formátu PDF na základě analýzy rozložení dokumentu. Hlavním obsahem práce je uvedení čtenáře do problematiky extrakce dat, srovnávaní existujících nástrojů a představení návrhu a požadavků vyvíjeného nástroje, který bude založen nad aplikačním rámcem FitLayout. Práce dále popisuje samotnou implementaci nástroje v jazyce Java a komentuje výsledky, kterých nástroj dosáhl na reálných datech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.