Název: Počítačem řízený hráč hry Blokus založený na metodách umělé inteligence
Překlad názvu: Artificial Intelligence-Based Player for "Blokus" Game
Autoři: Sulaiman, David ; Hrubý, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: back propagation; Blokus; Java; neuronová síť; perceptron; Swing; teorie her; zpětná indukce; back propagation; backward induction; Blokus game; game theory; Java; neural network; perceptron; Swing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54382

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-559953


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet