Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerské účetnictví ve stavebním podniku
Vejmola, Aleš ; Mlčoch, Martin (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Diplomová práce se v rámci široce formulovaného tématu manažerského účetnictví zaměřuje na využití controllingu pro potřeby managementu stavební firmy. Teoretická část se snaží přiblížit a osvětlit základní pojmy nezbytné pro pochopení dané problematiky. Empirická část diplomové práce v návaznosti na část teoretickou předkládá stavební zakázku z pohledu controllingu a přibližuje možné změny pro zvýšení efektivity budoucích stavebních zakázek firmy.
Vedení a řízení spolupracovníků ve stavební firmě
Bílková, Alice ; Lopata, Stanislav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Vedení a řízení spolupracovníků ve stavební firmě“. Podstatou teoretické části je stručně představit pojmy management, management ve stavebnictví, vedení a řízení pracovníků, využívání motivačních nástrojů, především těch motivačních, jako jsou interní komunikace a vzdělávání. Současně jsem se zabývala neodmyslitelnou částí vedení a řízení, ohodnocováním pracovníků a navazující spokojenosti, která zásadně ovlivňuje fungování a výkonnost pracovníků v zaměstnání. V empirické části je, pro ověření a vyhodnocení zadaných hypotéz, využito kvantitativního a kvalitativního dotazování. Kvalitativní dotazování představuje forma heuristická čili forma řízených rozhovorů. Řízeným rozhovorům předchází dotazníkové šetření pro účely kvantitativního získání odpovědí. Výstupem bakalářské práce jsou závěry a soubor doporučení, které vycházejí z trendů a zkušeností vyplývajících z výzkumu, které vedou ke zlepšení klimatu v rámci vedení a řízení spolupracovníků ve stavební firmě.
Analýza marketingových nástrojů stavebního podniku v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na teoretické a praktické aspekty marketingu a marketingových strategií stavebních podniků, s důrazem na proces získávání zakázek. Cílem je analyzovat a zhodnotit účinnost těchto strategií v akviziční činnosti stavebního podniku. Teoretická část popisuje marketing a strategie v oblasti stavebnictví a proces získávání zakázek. Praktická část analyzuje marketingové nástroje stavebních firem v Kazachstánu, s ohledem na ekonomickou situaci, výběr respondentů a finanční analýzu firem. Dotazníkové šetření je prováděno na základě pěti předpokladů. Výstupem práce je navržení doporučení pro marketingovou strategii stavební firmy za účelem zvýšení její konkurenceschopnosti při soutěžení o zakázky.
Vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Komenda, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tématem vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu. V teoretické části jsem definovala základní pojmy a jejich definice, které úzce souvisejí se stavebnictvím a managementem. Základem praktické části jsou 4 výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v průběhu výzkumu. Závěr této bakalářské práce bude obsahovat závěry a doporučení pro stavební firmy.
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
Subdodavatelský systém ve výstavbových projektech
Lesonická, Lenka ; Navrátilová, Helena (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské je zpracovat přehled způsobů plánování a řízení subdodávek ve stavební firmě a vypracovat na konkrétním projektu organizaci stavební zakázky se subdodavateli a to jak po stránce finanční, tak časové. V úvodu práce je objasněno, co jsou subdodávky a jak se s nimi pracuje ve firmě. Dále se hovoří o právních normách a základních smlouvách. V praktické části je podrobně popsán projekt Diamant na Václavském náměstí, a to jeho struktura, fungování a odsouhlasení dílčích částí a také časový plán stavby spolu s finančním vyhodnocením. Důraz je kladen na organizaci a řízení subdodávek.
Analýza, posouzení a ošetření rizik procesu
Kaplan, Miloslav ; Balgová, Zuzana (oponent) ; Hrabová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá managementem rizik spojeným se stavební firmou. Hlavním cílem práce je analyzovat možná rizika, posoudit jejich závažnost a navrhnout opatření, která sníží jejich celkovou míru. Pro stavební firmy je důležité minimalizovat riziko zejména z pohledu bezpečnosti, avšak je třeba dbát i na kvalitu zakázek, jejich včasné plnění a celkově ziskovost zkoumané společnosti. Zhodnocení těchto důležitých atributů je zpracováno pomocí metody FMEA a následně je jedno vybrané riziko zobrazeno i graficky pomocí metody motýlka. Výsledkem této práce je analýza možných rizik pro interní a externí aspekty firmy a také pro zainteresované strany s navržením protiopatřením na snížení míry rizika. Dílčím cílem práce je posoudit, zdali firma dodržuje veškerá legislativní nařízení. Toto je zpracováno pomocí hodnocení souladu požadavků s legislativou.
Marketingové plánování ve stavební firmě
Radojković, Milica ; Pohlová, Pavla (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku marketingového plánování ve stavební firmě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce definuje problematiku marketingového plánování v oblasti stavebnictví. Popisuje stavební trh, marketingový mix, analýzu mikro a makro prostředí, mezinárodní marketing a aplikování marketingového plánu ve stavební firmě. Praktická část diplomové práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje analýzu zákonů o zadávání veřejných zakázek v Bosně a Hercegovině a v České republice. V druhé části je popsána konkrétní stavební firma. Na základě jednotlivě provedených analýz je zpracován marketingový plán pro firmu XYZ, která plánuje rozšířit okruh působnosti na trh Bosny a Hercegoviny. Cílem práce bylo analyzovat a popsat, jak marketingové plánování ovlivňuje účast stavební firmy ve veřejných zakázkách. Výstupem diplomové práce je definování návrhu marketingového plánu pro konkrétní stavební firmu na základě zjištěného stavu této firmy a prostředí.
Vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Komenda, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá tématem vedení a řízení stavební firmy v Kazachstánu. V teoretické části jsem definovala základní pojmy a jejich definice, které úzce souvisejí se stavebnictvím a managementem. Základem praktické části jsou 4 výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v průběhu výzkumu. Závěr této bakalářské práce bude obsahovat závěry a doporučení pro stavební firmy.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.