Název: Analýza marketingových nástrojů stavebního podniku v Kazachstánu
Překlad názvu: Analysis of marketing tools of the construction company in Kazakhstan
Autoři: Shvedova, Yelizaveta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingové nástroje; marketingový výzkum; stavební firma; stavební trh; communication mix; construction company; construction market; digital marketing; marketing; marketing research; marketing strategy; marketing tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/244729

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet