Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové plánování ve stavební firmě
Radojković, Milica ; Pohlová, Pavla (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku marketingového plánování ve stavební firmě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce definuje problematiku marketingového plánování v oblasti stavebnictví. Popisuje stavební trh, marketingový mix, analýzu mikro a makro prostředí, mezinárodní marketing a aplikování marketingového plánu ve stavební firmě. Praktická část diplomové práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje analýzu zákonů o zadávání veřejných zakázek v Bosně a Hercegovině a v České republice. V druhé části je popsána konkrétní stavební firma. Na základě jednotlivě provedených analýz je zpracován marketingový plán pro firmu XYZ, která plánuje rozšířit okruh působnosti na trh Bosny a Hercegoviny. Cílem práce bylo analyzovat a popsat, jak marketingové plánování ovlivňuje účast stavební firmy ve veřejných zakázkách. Výstupem diplomové práce je definování návrhu marketingového plánu pro konkrétní stavební firmu na základě zjištěného stavu této firmy a prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.