Název: Marketingové plánování ve stavební firmě
Překlad názvu: Marketing planning in a construction company
Autoři: Radojković, Milica ; Pohlová, Pavla (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bosna a Hercegovina; marketing; marketingová analýza; Marketingový plán; stavební firma; stavební trh; veřejná zakázka; zahraniční stavební trh; Bosnia and Herzegovina; construction company; construction market; foreign construction market; marketing; marketing analysis; Marketing plan; public procurement

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208920

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520238


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-05, naposledy upraven 2023-02-05.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet