Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování.
Punčochář, Michal ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název práce: Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování. Cíl práce: Cílem práce bylo zjistit, jaké a jak velké jsou rozdíly v didaktické interakci v porovnání skupinové a individuální výuky na lyžích. Metoda: V této práci jsme využili metodu pozorování, sběr dat byl realizován pomocí videokamery a následný záznam byl vyhodnocen pomocí metody MADI (modifikované analýzy didaktické interakce). Výsledky: Z výsledků jsme zjistili, že největší rozdíl byl v míře vyjádření věcného obsahu, který v individuální výuce narostl v průměru o 20%. Dále v individuální formě výuky stoupla v průměru učební činnost nad organizační o 10% a u druhu postojové aktivity stoupla integrace v průměru o 7%. Z výsledků dále vyplynulo, že při individuální formě výuky se vůbec neobjevil výkon činnosti bez přímé kontroly. Závěr: Největší rozdíl mezi individuální a skupinovou výukou byl nárůst u individuální výuky u vyjádření věcného obsahu, integrační postojové aktivity nad dominantní, stoupla učební činnost nad organizační a výkon činnosti žáka byl neustále pod přímou kontrolou. Klíčová slova: individuální a skupinová výuka lyžování, lyžařská škola, analýza didaktické interakce, ADI, MADI
Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování.
Punčochář, Michal ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název práce: Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování. Cíl práce: Cílem práce bylo zjistit, jaké rozdíly jsou v didaktické interakci v porovnání skupinové a individuální výuky na lyžích. Metoda: V této práci jsme využili metodu pozorování, sběr dat byl realizován pomocí videokamery a následný záznam byl vyhodnocen pomocí metody MADI (modifikované analýzy didaktické interakce). Výsledky: Z výsledků jsme zjistili, že největší rozdíl byl v míře vyjádření věcného obsahu, který v individuální výuce narostl v průměru o 20%. Dále v individuální formě výuky stoupla v průměru učební činnost nad organizační o 10% a u druhu postojové aktivity stoupla integrace v průměru o 7%. Z výsledků dále vyplynulo, že při individuální formě výuky se vůbec neobjevil výkon činnosti bez přímé kontroly. Klíčová slova: individuální a skupinová výuka lyžování, lyžařská škola, analýza didaktické interakce, ADI, MADI
Vypracování metodické řady pro výuku lyžování dětí s využitím moderních pomůcek
LÍSKOVCOVÁ, Jana
Bakalářská práce je zaměřena na výčet moderních pomůcek pro výuku lyžování dětí a na jejich využití v metodických řadách. Předmětem analytické části bylo nastínit historii lyžování, specifika lyžování dětí, jejich věková období a organizaci při lyžařské výuce. Cílem syntetické části práce bylo zmapovat a popsat známé i méně známé lyžařské pomůcky. Ty lze roztřídit do čtyř základních kategorií. Na pomůcky pro vedení lyží, překážky, mechanické pomůcky a na pomůcky pro nácvik. Na základě studia literatury byly vytvořeny metodické řady, kde jsou popsány základní lyžařské prvky využívající zmiňované pomůcky. Cvičení i výběr většiny pomůcek jsou uzpůsobeny dětem předškolního věku či začátečníkům, kde mohou výrazně výuku lyžování zpestřit. Práce by mohla sloužit jako inspirující materiál pro instruktory lyžování v lyžařských školách, ale i pro širokou veřejnost.
Audit marketingu lyžařské školy
Větříček, Adam ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou koncepci společnosti a doporučit postupy, které povedou ke zdokonalení celkové marketingové koncepce organizace. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, portfolio matice BCG, Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový audit a doporučení pro zlepšení marketingové koncepce zvolené lyžařské školy. Práce může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového auditu lyžařské školy, případně marketingového auditu v oblasti sportovních služeb. Doporučená opatření mohou být využita v praxi konkrétní lyžařskou školou. Klíčová slova: Sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská škola.
Rozdíly ve výuce lyžování smykových a carvingových oblouků
Kožíšková, Lucie ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice rozdílů mezi dvěma lyžařskými technikami při výuce dětí do 15 let. Jedná se o techniky smykovou a carving. V teoretické části se věnujeme vymezení základních rozdílů mezi zkoumanými technikami a v praktické části tyto rozdíly ověřujeme. Praktická část se věnuje přípravě, realizaci a hodnocení dvou experimentů. V prvním experimentu byly vybrány děti a rozděleny do čtyř skupin podle věku a techniky, na kterou se zaměřily. Experiment se odehrával v lyžařské škole SKI klubu Telnice. Porovnávali jsme parametry jako rychlost výuky, úspěšnost projetí stanovené tratě a rychlost projetí tratě. Stejné parametry jsme hodnotili i u druhého experimentu, který byl zaměřený na žáky 2. stupně základní školy Povrly. Nakonec jsme porovnávali oba experimenty, výsledky druhého experimentu měly potvrdit výsledky prvního experimentu.
Současné trendy výuky lyžování dětí
Drbohlavová, Jana ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název práce: Současné trendy výuky lyžování dětí Cíle práce: Cílem práce bylo shromáždit dostupné výukové materiály, dokumenty, týkající se lyžování předškolních a mladších školních dětí. Metody práce: Jedná se o rešerši literatury na základě analýzy dokumentů. Výsledky práce: Ze získaných zdrojů vyplynulo, že výuku lyžování dětí předškolního věku a mladšího školního věku lze realizovat třemi rozdílnými způsoby, tedy lyžováním pod vedením rodičů, účastí na "povinném" lyžařském kurzu nebo placenou výukou v komerční lyžařské škole. Každou z těchto výuk charakterizují jak výhody, tak i nevýhody s ní spojené. Při výuce lyžování vedené rodiči je výhodou účast rodiče, kterou nejvíce ocení nejmladší děti v úplných začátcích. Je vhodná pro pozitivní motivaci k získávání dalších lyžařských dovedností. Nevýhodou lyžování s rodiči je možnost neprofesionálního pedagogického působení na dítě, které může vést až k demotivaci. Na školním lyžařském kurzu je výuka lyžování vedena školním pedagogem, podpořená profesionálním instruktorem, čímž je zajištěna kvalitní metodická posloupnost výuky. Výhodou je, že pedagog děti dlouhodobě zná a může volit individuální přístup. Další výhodou je, že s lyžařskými dovednostmi se setká i skupina nesportovních dětí, které by jinak nepřišly s lyžováním do styku. Obtíží této výuky...
Individuální výuka lyžování předškolních dětí
Černá, Petra ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Title: Individual ski lesson of preschool children Targets: The target of diploma work is on base of observation the interaction of ski instructor or parent and pupil to show, which kind of ski lesson is more appropriate for preschool age. Method of diploma work: In this work I used attended observation and controlled conversation. During attended observation I have taken notices progress of ski lesson to my beforehand prepared table with fixed criterions (age of child, sort of teacher, duration of teaching lesson, length of slope, kind of terrain, teaching methods, way of snowplough practice, correction of mistakes, communication during teaching lesson). I used controlled conversation after the end of lesson and the conversation was led with parent of child and instructor. Controlled conversation was composed from open questions. During conversation I used questions regarding experience or behaviour, knowledge and perception. Result: Establishing of the first contact of a teacher and a child was performed only during instructor lesson. The instructor had to get child to his side. Between parent and child hasn't been first contact. During the lesson there was communication only between the teacher and the child. Instructor tried to communicate with child during whole lesson. The instructor used...
Výuka lyžování dětí předškolního věku zábavnou formou
Fenclová, Michaela ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Anotace: Diplomová práce navrhuje model metodiky lyžování pro výuku dětí předškolního věku. Projekt "Lyžování dětí zábavnou formou" byl sestaven na základě věkových zvláštností a potřeb dítěte a má nás ujistit v tom, že není důležité v daném věku naučit dítě lyžovat v krátkém časovém úseku, ale mnohem důležitější je založit u dětí potřebný pohybový základ a vytvořit kladný vztah k této činnosti, což v tomto věku jde nejlépe pomocí hry. Toto tvrzení potvrdily výsledky, které jsem získala po ověření projektu v praxi. Na základě experimentu můžeme konstatovat, že model je realizovatelný v praxi a u dětí měl velký úspěch. Celkově se ukázalo, že práce splnila svůj záměr a získané výsledky by měly být přínosem jak v oblasti teoretické, tak i praktické.
Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Štýs, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.