Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stavebně technologická etapa provedení obvodového pláště administrativní budovy firmy Geostav v Otrokovicích
Vyoral, Martin ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je stavebně technologická etapa provedení montáže obvodového pláště administrativního objektu fy GEOSTAV v Otrokovicích. Obsahuje ucelené části pro realizaci této etapy. Jedná se tedy především o zhotovení provětrávané fasády. Stavebně technologická etapa provedení obvodového pláště v bakalářské práci obsahuje pro dané technologické etapy tyto části: zařízení staveniště, technologický předpis pro fasádní lešení a provětrávanou fasádu, časový plán, strojní sestavu, kontrolní a zkušební plán provětrávané fasády, bezpečnost práce.
Stavebně technologická etapa zateplení obvodového pláště bytového domu
Gregovský, Adam ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Řešením této bakalářská práce je stavebně technologická etapa zateplení obvodového pláště bytového domu v Přerově. Obsahuje ucelené části pro realizaci této etapy. V práci této technologické etapy jsou obsaženy tyto části: kontrolní a zkušební plán, technologický předpis, plán rizik, finanční plán, časový harmonogram, návrh strojní sestavy a zásady organizace výstavby.
Realizace hrubé vrchní stavby požární stanice
Šťastný, Jiří ; Kučera, Zdeněk (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá technologií realizace hrubé vrchní stavby požární stanice. Technologické postupy jednotlivých dílčích pracovních etap jsou doplněny o návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, BOZP, rozpočet, časový plán celé etapy. Dále je vypracována technická zpráva zařízení staveniště včetně potřebných výkresů. V rámci bakalářské práce je také zpracováno stavebně technologické řešení dodatečného zateplení zděných stěn požární stanice v rozsahu technologického předpisu, tepelně-technického posouzení, návrh umístění kotevních prvků, návrh finální povrchové úpravy z hlediska HBW indexu. Variantní řešení a posouzení vhodnosti použití pro trubkové a pojízdné lešení.
Realizace skladovací haly v Brně Podolí, variantní řešení obvodového pláště
Boucník, Jan ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá variantním řešením obvodového pláště skladovací a administrativní haly v Brně Podolí. První varianta je řešena jako skeletová stavba s výplňovým zdivem z pórobetonových tvárnic Ytong s kontaktním zateplovacím systémem. Jsou zde řešeny také vnitřní omítky i výplně otvorů. První varianta obsahuje technickou zprávu, technologické předpisy, situaci stavby se širšími vztahy dopravních tras, výkaz výměr, položkový rozpočet, zásady organizace výstavby, technickou zprávu pro zařízení staveniště, časový plán, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plány, bezpečnost a ochranu zdraví při práci, tepelné posouzení opláštění, výkres zařízení staveniště a detaily. Druhá varianta je také řešena jako skeletová stavba, ale jako opláštění obvodu budou použity fasádní sendvičové panely Kingspan. Součástí druhé varianty je technologický předpis, výkaz výměr, položkový rozpočet, návrh strojní sestavy, časový plán, výkres zařízení staveniště. Obě varianty budou porovnány z hlediska časového, finančního, technologického, návrhů strojů a zařízení staveniště.
Výuka matematiky metodou CLIL
Vrbíková, Helena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá přípravou vlastních materiálů pro výuku matematiky metodou CLIL. Zvolené téma je statistika na úrovni druhého stupně základní školy. Práce je rozdělena do několika kapitol, z nichž první tři jsou spíše teoretického zaměření a zbylé čtyři se pak věnují vlastní přípravě a užití materiálů pro výuku zvoleného tématu. V teoretické části práce je představena metoda CLIL a některá rizika této metody a způsoby, jak jim čelit. Také je zdůvodněn výběr konkrétního tématu v matematice a výběr angličtiny jako použitého cizího jazyka. Nakonec jsou v souladu s principy metody stanoveny výukové cíle jak v matematice, tak angličtině a vybráno konkrétní učivo s ohledem na platné kurikulární dokumenty. Praktická část se podrobně věnuje pilotáži aktivit používaných při výuce metodou CLIL, aby pak z jejich závěrů vyvodila doporučení pro finální přípravu materiálů pro výuku statistiky. Jednotlivé části materiálů pro výuku statistiky jsou popsány a použity v posledních dvou kapitolách této práce. Hlavním cílem, kterého se snaží tato práce dosáhnout, je připravit vlastní materiály pro výuku, které budou vhodné a efektivní pro výuku zvoleného tématu metodou CLIL a získat během procesu zkušenosti s přípravou takových materiálů a představit proces jejich tvorby dalším vyučujícím. KLÍČOVÁ SLOVA CLIL, výuka...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Engineering Courses at Brno University of Technology
Denysenko, Valeriia ; Langerová, Petra (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis aims to frame the content and language integrated learning (CLIL) concept and analyse some factors influencing the successful implementation of CLIL in engineering courses at Brno University of Technology. The theoretical part of the thesis discusses the advantages of CLIL, explains Coyle, Hood and Marsh’s CLIL framework, and describes different pedagogical models and strategies used to integrate CLIL into a curriculum. It also provides a survey of selected CLIL research studies which has shown that the use of CLIL at universities has a significant influence on learning a content-based subject through the medium of a foreign language. The practical part of the thesis deals with research focusing on the current situation of CLIL in engineering courses in the study programme English in Electrical Engineering and Informatics at Brno University of Technology. The results of the questionnaire survey among teachers and students are discussed, and possible improvements in CLIL lessons are considered.
Podpora neúspěšných žáků učiteli na 1. stupni ZŠ
Pánková, Simona ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Krátká, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá rolí učitele ve vzdělávání školně neúspěšných žáků na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se věnuje různým pojetím školní neúspěšnosti. V první kapitole je vymezený pojem školní úspěšnost a neúspěšnost. Druhá kapitola se zabývá různými důvody školní neúspěšnosti, které učitel musí určit, aby mohl žáka efektivně podpořit. Třetí kapitola se zaměřuje na chování žáků se SVP, které může být mnohdy nebezpečné a učitel musí vědět, jak se v takových situacích zachovat. Čtvrtá kapitola se zabývá tím, jak je žák se SVP přijímán do běžné třídy. Především se však diplomová práce zaměřuje na postupy používané učitelem, které pomáhají dítěti v učení a překonávání překážek, které jeho učení ztěžují, včetně subjektivně vnímané neúspěšnosti. Tyto informace nalezneme v paté kapitole. Další kapitoly se zaměřují na asistenta pedagoga a na školu, obojí je při podpoře žáka klíčové. Cílem empirické části je zjistit, jak přistupují k podpoře školně neúspěšných žáků učitelé na 1. stupni ZŠ a jakých efektivních postupů (strategií) využívají. Tato část je založena na kvalitativním výzkumu. Hlavní výzkumnou metodou je pozorování výuky ve dvou třídách 3. ročníku ZŠ. Dalšími použitými metodami jsou rozhovory s oběma učitelkami a empirické posouzení, které je vytvořeno po sledování jejich výuky. Výstupem...
Individualizovaná výuka českého jazyka podle metody MGML
Suchá, Jana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Individualizovaná výuka českého jazyka podle metody MGML představuje didaktický systém MultiGradeMultiLevel, jenž byl vyvinut na základě potřeb vzdělávání chudých vesnických obyvatel v Rishi Valley, v Indii. Jedná se o vysoce strukturovaný systém, který využívá heterogenity žáků ve třídě. Uskutečňuje se na základě dokonale připraveného učebního prostředí a aktivity staví na principech konstruktivismu. Stěžejní myšlenka odpovídá teorii ruského psychologa Lva Vygotského tzv. zóny nejbližšího vývoje. Cílem výzkumné části práce je realizovat a reflektovat výuku českého jazyka dle metody MGML, tedy na základě akčního výzkumu ověřit možnosti aplikování metody v prostředí české školy. Výuka proběhla v programu Začít spolu, neboť je svými principy MGML nejbližší. Dospěli jsme k závěru, že metodu lze využití jako prvek obohacení výuky na české primární škole.
Realizace novostavby hasičské zbrojnice ve Ždírci nad Doubravou
Kazda, Jiří ; Bříza, Lukáš (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá realizací novostavby hasičské zbrojnice ve Ždírci nad Doubravou. V práci je zpracován časový a finanční plán pro všechny stavební objekty, posouzení dopravních tras, návrh zařízení staveniště a návrh hlavní strojní sestavy. Pro hlavní stavební objekt je zpracován položkový rozpočet s výkazem výměr a podrobný časový plán výstavby. Pro etapu realizace průmyslové drátkobetonové podlahy je zpracován technologický předpis a plán kontrol kvality. Na konci práce je řešena hluková studie stavby a téma systémových vsakovacích nádrží.
Dům s pečovatelskou službou - stavebně technologický projekt
Lysáková, Vanda ; Selník, Petr (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá realizací domu s pečovatelskou službou. Obsahuje technickou zprávu, zařízení staveniště s výkresy. Součástí je časový plán a rozpočet. Dále zpracovává technologický předpis na lešení a monolitické stropní konstrukce. Obsahuje kontrolní a zkušební plán pro lešení a monolitické stropní konstrukce, hlukovou studii a posouzení jeřábů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.