Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní telefon prizmatem sociologie
Kolářová, Kristina ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce má v teoretické části za cíl seznámit čtenáře pomocí přehledu výsledků současných studií s vlivem mobilního telefonu na jedince, komunikaci i na celou společnost. Prostor je věnován i otázce rozdílů chování mužů a žen v souvislosti s mobilními telefony. V poslední části ukazuje, jaká pozornost je věnována mobilnímu telefonu na poli marketingového výzkumu. Ve výzkumné části autorka metodou typickou pro marketingový výzkum, oční kamerou a RTA s rozhovorem, realizovala výzkum, jehož cílem bylo popsat proces výběru mobilního telefonu při nákupu přes e-shop a poukázat na případné rozdíly mezi muži a ženami. Měření dráhy zraku u 50 participantů ve věku 18-29 let (25 žen, 25 mužů) ukázalo, že oční chování mužů a žen se při výběru mobilního telefonu výrazně lišilo, a to zejména v době, kterou respondenti věnovali určitým informačním oblastem. Z rozhovorů vyplynuly další rozdíly jako např. odlišná důležitost různých kritérií pro obě pohlaví či nerovná míra samostatnosti při výběru telefonu.
Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se věnuje u nás novému pojmu neuromarketing a jeho specifické aplikaci v kvalitativním marketingovém výzkumu. V teoretické části si osvětlíme pojmy marketing, marketingový výzkum, budeme se do hloubky věnovat neuromarketingu. V aplikační části si představíme společnost Vodafone, jejíž reklamní kampaň budeme analyzovat z několika pohledů. Jako první analyzujeme reklamní kampaň tohoto telefonního operátora pomocí emocionální a racionální hodnoty kampaně a podle prvků, které v kampani budí pozornost. Budeme také analyzovat motivační hodnotu kampaně. V další části provedeme kvantitativní dotazníkové šetření a jeho výsledky porovnáme s výstupy z oční kamery od agentury Millward Brown, která se věnuje také neuromarketingovému výzkumu.
Optimalizace procesu náboru žadatelů o spotřebitelský úvěr - případová studie
Moudrý, Vojtěch ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Střížová, Vlasta (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu online procesu žádosti o spotřebitelský úvěr, jeho problematická místa a následné vytvoření sady doporučení, která povedou k uživatelsky přívětivějšímu prostředí. V teoretické části je rozebrána otázka týkající se spotřebitelských úvěrů. Dále jsou objasněna témata z oblasti uživatelského testování a použitelnosti. V neposlední řadě je věnována pozornost metodám výzkumu. Praktická část práce je zaměřena na tvorbu obecného simulačního modelu vycházejícího z úvodní analýzy. Pomocí modelu jsou za použití kombinace vybraných metod odhalena kritická místa vyskytující se u většiny testovaných účastníků. Na základě výsledků uživatelského testování jsou navržena doporučení, sloužící k odstranění těchto problémů. S ohledem na jejich platnost je upravený model podroben opětovnému testování. Jedinečnost této práce spočívá především v použití kromě jiných metod i techniky pozorování prostřednictvím oční kamery.
Tvorba uživatelsky přívětivého webu (UX)
Knopp, Filip ; Borovcová, Anna (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postupem tvorby uživatelsky přívětivého webu. Nepojednává přímo o webových technologiích, ale zaměřuje se na proces přípravy a návrhu webu, který bude po implementaci odpovídat potřebám uživatelům a požadavkům byznysu. Pro uživatele bude takový web snadno pochopitelný, použitelný a užitečný. Efektivně uživatelům umožní plnit potřebné cíle a z jeho používání si odnesou pozitivní uživatelský prožitek. Pro zasazení postupu do určitého kontextu je definována oblast User Experience (UX) a související disciplíny, které ji zásadně ovlivňují a formují. Postup tvorby uživatelsky přívětivého webu je v závěru práce prakticky demonstrován formou případové studie o redesignu webových stránek společnosti VINICARS s.r.o.
Metody výzkumu trhu
Makaloušová, Julie ; Drozen, František (vedoucí práce)
Diplomová práce ?Metody výzkumu trhu? se zabývá především kvalitativními metodami výzkumu trhu. V úvodu si autorka vytyčuje tři základní cíle, a to podat ucelený teoretický základ metod výzkumu trhu s důrazem na kvalitativní metody, dále seznámit čtenáře s moderní metodou současného výzkumu trhu - oční kamerou a v praktické části diplomové práce aplikovat teoretické poznatky v případových studiích. Na konci práce jsou zmíněné i některé kvantitativní metody, čímž autorka ilustruje neoddělitelnost kvalitativních a kvantitativních metod v praxi.
Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
Jeníčková, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá využitím informačních technologií při analýze působení reklamních sdělení, se zaměřením na venkovní reklamu. V teoretické části je čtenáři nastíněn vznik a vývoj reklamy, jak působí na člověka, zda je schopna změnit jeho spotřební chování, jaké je její postavení v současném světě a jak se při její analýze dají využít nové moderní technologie ve spolupráci s psychologií. Druhá část práce je zaměřena na praktický výzkum působení outdoorové reklamy na člověka. Čtenář se detailně seznámí s využitím technologie Oční kamery v praxi, jak probíhala příprava na výzkum, jaké problémy byly řešeny v jeho průběhu, až po analyzování získaných dat, která jsou slovně i graficky interpretována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.