Název: Metody výzkumu trhu
Autoři: Makaloušová, Julie ; Drozen, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce ?Metody výzkumu trhu? se zabývá především kvalitativními metodami výzkumu trhu. V úvodu si autorka vytyčuje tři základní cíle, a to podat ucelený teoretický základ metod výzkumu trhu s důrazem na kvalitativní metody, dále seznámit čtenáře s moderní metodou současného výzkumu trhu - oční kamerou a v praktické části diplomové práce aplikovat teoretické poznatky v případových studiích. Na konci práce jsou zmíněné i některé kvantitativní metody, čímž autorka ilustruje neoddělitelnost kvalitativních a kvantitativních metod v praxi.
Klíčová slova: kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; oční kamera; proces výzkumu trhu; projektivní techniky; trh

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77273


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet