Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobile Application as a Part of Marketing Communication of Faculty of Management University of Economics in Prague
Vašková, Alexandra ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměří na moderní trendy v marketingové komunikaci konkrétní vzdělávací instituce. Hlavním cílem práce je analyzovat a navrhnout mobilní aplikaci pro Fakultu managementu VŠE coby nový nástroj marketingové komunikace vůči zájemcům o studium a potenciálním studentům. V teoretické části práce autorka pojedná také o obecných tématech strategického řízení vysokých škol, marketingové komunikace a relačním managementu; autorka osvětlí problematiku aplikace jako produktu, její použitelnost, možnosti distribuce a kroky potřebné k její analýze a návrhu.
Use of PPC marketing in mobile advertising campaigns (Mobile campaign optimization in AVG Technologies)
Čierna, Katarína ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Melicharová, Kristýna (oponent)
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce je praktická se zaměřením na využití mobilné reklamy firmou AVG Technologies. Uvádí způsob, jakým společnost zvýšila počet instalací aplikace a faktory, které ovlivňují efektivnost mobilní reklamy v aplikacích.
Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Slovák, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozáková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení tématu - rozhodování o vývoji aplikace, samotný vývoj, podpora aplikace a její začlenění do firemního marketingu. Druhá část pak sestává z analýzy čtyř rozdílných aplikací. Podkladem k této analýze byly polostrukturované rozhovory se zástupci společností, spolu s veřejně dostupnými informacemi o aplikacích získaných z literatury, internetových článků, analytických nástrojů a sociálních sítí. Závěrem práce je vyhodnocení analýzy aplikací a následná doporučení pro použití mobilních aplikací v marketingu.
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Keskin, Kaan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové skupiny. Mobilní marketing vznikl jako inovativní technika, která je založena a způsobena změnou v chování zákazníků. Proto je nezbytné vyhodnotit jeho efektivitu a využití. Ve světle těchto faktů využívá tato výzkumná zpráva kvantitativní přístup založený na analýze výsledků online výzkumu realizovaného autorem této diplomové práce, jehož cílem bylo otestovat, zdali existuje silná závislost mezi mobilním marketingem a spokojeností zákazníků. Současně je možné vyslovit závěr, že některá mobilní zařízení, která slouží pro pohodlí zákazníků, slouží jako efektivní kanál marketingové komunikace pro marketéry, jelikož integrovaný přístup, v němž ostatní části marketingového mixu podporují mobilní obsah, zvyšuje pravděpodobnost dosažení spokojenosti zákazníků.
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Muff, Erik ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních aplikací pro komunikaci v rámci věrnostních programů a direct marketing. Cílem této práce je identifikovat potenciál jejich využití a porovnat účinnost komunikace prostřednictvím aplikace pro chytré mobilní telefony v komunikaci v rámci věrnostních programů s e-mailingem. Porovnání účinnosti obou komunikačních kanálů bylo provedeno na základě kampaní, které byly zrealizovány pro účely této práce pro reálného klienta. Sledovanými byla míra prokliku a konverzní poměr. Za účelem identifikace potenciálu využití mobilních aplikací pro komunikaci bylo zrealizováno dotazníkové šetření a rozhovory s odborníky.
Mobilní marketing
Rathouský, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje charakteristice současných možností mobilního marketingu, představení jeho formy a analýze využití mobilních aplikací na českém trhu. Na základě provedených analýz je posouzeno využití mobilní aplikace, která slouží jako agregát restaurací pro rozvoz jejich jídel. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje provozovatelů restaurací k využití mobilních aplikací, analyzuje marketingovou komunikaci uvnitř mobilní aplikace na základě její úspěšnosti v porovnání s konvenčními marketingovými nástroji a formuluje návrhy a doporučení pro další rozvoj této mobilní aplikace.
Mobilní marketing
Gause, Matěj ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce Mobilní marketing je jednoznačně nastínit jeho vývoj a proč je tento nový fenomén tak důležitý pro moderní společnosti po celém světě. Práce se nesnaží jen o strohý popis médií mobilního marketingu, ale živě informuje o nejnovějších trendech a novinkáh ze světa mobilních aplikací a her. Na příkladech pak ukazuje nejúspěšnější mobilní aplikace, které zaznamenaly miliardy stažení a na jejich vyjimečných vlastnostech odhaluje velký potenciál mobilního marketingu. Bakalářská práce také jasně popisuje jeho výhody a nevýhody a dokazuje, že je nástrojem, který dokáže přinést firmě jak zisk a slávu, tak i další úspěchy v podobě spokojených a věrných zákazníků. Na rozboru konkrétního mobilního vývojářského studia podává ucelený a detailní pohled do nitra jednoho z největších vývojářských gigantů na mobilní hry. Autor v práci využívá bezmála 10 let svých zkušeností v tomto oboru.
Mobile marketing
KLEČKOVÁ, Zuzana
Cílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve světě, nejen prostřednictvím literárního přehledu, ale zejména představením a zhodnocením vybraných kampaní mobilního marketingu. Součástí diplomové práce je také stručné dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo získání postojů zákazníků vůči nástrojům mobilního marketingu a ověření správnosti závěrů diplomové práce. Výsledky dotazníkového šetření pomohou k doporučení vhodné strategie při vytváření kampaně mobilního marketingu.
Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Markoš, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, která popisuje kompletní realizaci internetové reklamní kampaně společnosti Vodafone od prvního zadání až po vyhodnocení a přináší pohled na možnosti řešení projektů různého rozsahu.
Použitelnost webu a mobilní dotyková zařízení
Chudomelka, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Tuček, Martin (oponent)
Práce v teoretické části řeší úlohu použitelnosti webu s ohledem na současně se rozmáhající mobilní zařízení ovládaná dotykem. Sleduje, jakým způsobem může být ovlivněno nákupní rozhodování uživatelů těchto zařízení, kde jsou jim kladeny zbytečné překážky a jak se jich vyvarovat. V praktické části je provedena analýza mobilní návštěvnosti a uživatelské testování vybraných internetových obchodů. Na základě praktických a teoretických poznatků jsou následně stanovena doporučení pro tvorbu mobilně přístupného a použitelného webu, hodnocen potenciální přínos a doba návratnosti vložených investic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.