Název: Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Překlad názvu: Interactive marketing in Vodafone Czech Republic
Autoři: Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Markoš, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový marketing; Mobilní marketing; Sociální sítě; Internet marketing; Mobile marketing; Social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34522

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142307


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet