Název:
Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Překlad názvu:
Interactive marketing in Vodafone Czech Republic
Autoři:
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Markoš, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, která popisuje kompletní realizaci internetové reklamní kampaně společnosti Vodafone od prvního zadání až po vyhodnocení a přináší pohled na možnosti řešení projektů různého rozsahu.Diploma thesis focus on dynamically developing medium -- Internet and its usage for marketing needs. At first the thesis describes the basics of internet and it's grow into the medium we know from today. It is followed by the description of marketing communication on the internet. It describes the communication from the first internet banner to the start of mass internet communication, social media and mobile marketing. It describes the opportunity of the smartphones. Theoretical knowledge is used in practical part which describes mid-sized internet campaign realized with the tools described in the theoretical part.
Klíčová slova:
Internetový marketing; Mobilní marketing; Sociální sítě; Internet marketing; Mobile marketing; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34522