Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace - Deník jako chat
Dorda, Tomáš ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této aplikace bylo vytvořit minimalistickou mobilní aplikaci pro bezpečné vedení elektronického deníku připomínajícího svým uživatelským prostředí aplikaci instantního komunikátoru. Aplikace je implementována ve frameworku Flutter a je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android. Práce se zaměřuje na návrh aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledkem je aplikace umožňující vedení deníků, která umožňuje kterýkoliv deník zamknout vlastním heslem, skrýt a nebo dokonce deník skrýt a zamknout zároveň. Aplikace nabízí velké množství barev pro přizpůsobení každého deníku a originální uživatelské rozhraní.
Pořizování vysoce kvalitních snímků rovinných povrchů chytrým telefonem
Šebela, Vít ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která umožní pořízení vysoce kvalitní fotografie rovinné plochy. Aplikace se tak může hodit do nejrůznějších případů užití, kde je za potřebí vysoká kvalita fotografie, ať už je to vyfotografování smlouvy, vzoru dřeva nebo obalu knihy. Hlavní stavební kámen aplikace je sejmutí sady snímků plochy, které se použijí k výpočtu výsledné fotografie pomocí vyvinutého algoritmu. Vlastní výpočet probíhá za pomocí knihovny OpenCV. K zarovnání pořízených snímků se používá homografie, kvalita výsledného obrázku je pak dosažena kombinací technik průměrování snímků, zvýšení rozlišení a rekonstrukcí detailů ve fotografii pomocí Lanczosovy interpolace a zaostření pomocí techniky Unsharp mask.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Kakuro z novin a její dohrání
Rein, Michal ; Drahanský, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje naskenovat hrací plochu hry Kakuro z jakéhokoliv tištěného média a pomoci uživateli s jejím dohráním. Řešení využívá poznatky a metody z oblasti počítačového vidění a strojového učení, na základě kterých řeší problematiku detekce mřížky v obraze nebo rozpoznávání ručně psaných číslic a hracích polí za pomoci konvolučních neuronových sítí. Aplikace se celkově skládá ze serverové a klientské části. Klientské řešení zahrnuje mobilní aplikaci, vyvinutou pomocí technologie Flutter, která s pomocí serverové části aplikace, implementované v programovacím jazyce Python, zkonstruuje virtuální hrací plochu a poskytne uživateli pomoc s řešením hry. Aplikace je dostupná na zařízení s operačním systémem Android a iOS.
Ovládání hudebního "Comba"
Jeřábek, František ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou pedálového ovladače pro kytarové kombo Yamaha THR10 za pomocí mikropočítače Raspberry Pi Zero W a vývojem mobilní aplikace pro uživatelskou interakci s ovladačem. Je zde popsán postup analýzy a implementace předem neznámého komunikačního protokolu komba a proprietární počítačové aplikace. Práce popisuje tvorbu komunikačního protokolu interních součástí ovladače a textového protokolu ve formátu JSON pro interakci ovladače a mobilní aplikace.
Návrh a realizace komunikačního rozhraní autonomního mobilního robotu
Bajer, Jan ; Šnajder, Jan (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací komunikačního rozhraní pro autonomní mobilní robot, který je určen k zalévání rostlin. V teoretické části je provedena rešerše možných způsobů komunikace se systémem ROS, který na robotu běží. Následně jsou prozkoumány možnosti návrhu mobilní aplikace pro interakci s tímto robotem. V praktické části je navrženo komunikační rozhraní za pomocí protokolu MQTT spolu s implementací tohoto rozhraní do robotu, databázového serveru a mobilní aplikace, která je vytvořena pomocí frameworku Flutter. Závěr práce pojednává o vhodnosti použitého komunikačního protokolu a zhodnocení funkcionality vytvořeného systému.
Aplikace pro Microsoft HoloLens s využitím mobilního telefonu
Stano, Matej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Táto práca sa zameriava na využitie okuliarov Microsoft HoloLens pre rozšírenú realitu a ich prepojenie a komunikáciu s mobilným telefónom za účelom ovládania hologramu. V telefóne sú využité pohybové a polohové senzory ako akcelerometer alebo gyroskop, vďaka ktorým zariadenie slúži ako ovladač produkujúci potrebné dáta. Na základe vyprodukovaných údajov dochádza k pohybu a rotácii objektu vytvoreného okuliarmi. Komunikácia prebieha prostredníctvom internetového spojenia. Implementačná časť sa skladá z dvoch osobitných aplikácií pre jednotlivé zariadia. Aplikácia pre telefón naväzuje spojenie a dáta získané zo senzorov zasiela okuliarom. Aplikácie pre HoloLens dáta spracúva a následne vytvára a obsluhuje jednotivé hologramy. Výsledkom je jednoduchá hra pre rozšírenú realitu.
Mobilní aplikace pro sdílení informací o bezpečnosti na výletu
Gabaj, Dominik ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá má pomáhať pri cestovaní zdieľaním informácii o sebe. Umožňuje vytváranie itineráru výletu a jeho následné zdieľanie ostatným užívateľom, pre kontrolu a bezpečnosť danej osoby. Aplikácia má dva typy používateľov. Prvý typ tvoria užívatelia zúčastňujúci sa cesty, ktorý podávajú o sebe tieto informácie. Druhým typom sú užívatelia, ktorým zdieľaný výlet slúži na bezpečnosť a kontrolu ich blízkych na výlete. Sledujú, kde sa ich blízky práve nachádzajú. Aplikácia je navrhnutá a implementovaná pre operačný systém Android. Využíva technológiu Firebase od spoločnosti Google, ktorá umožňuje zdieľanie dát medzi uživateľmi v reálnom čase. V~jednotlivých kapitolách je priblížená teória vývoja mobilných aplikácií, zhodnotenie konkurenčných aplikácií a samotný popis implementácie.
Mobilní aplikace pro systém monitorující optická vlákna
Vaverka, Jan ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Dejdar, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vývoj multiplatformní mobilní aplikace ve frameworku Flutter pro platformy iOS a Adnroid. Aplikace bude vzdáleně komunikovat s~analyzátorem optických vláken skrz server. V úvodu práce je popsána problematika optických vláken a možnosti zabezpečení. V další části jsou popsány možnosti komunikace mezi aplikací a serverem, rovněž je zde popsán framework Flutter. V praktické častí je navrhnuta komunikace mezi aplikací a serverem. Velká část diplomové práce se věnuje návrhu a vývoji multiplatformní aplikace. Poslední část se věnuje testování komunikace mezi aplikací a serverem.
Úprava mapového modulu pre aplikáciu Moje MENDELU
Prchlík, Erik
Práce se zaměřuje na modifikaci zastaralého řešení mapového modulu v aplikaci Moje MENDELU, který usnadňuje život studentům a zaměstnancům univerzity. Výsledkem je modernizovaný modul, který zpracovává zobrazení užitečných informací na mapě a poskytuje další podrobná data. Inovace byla dosažena změnami ve zdrojích dat, použitím novějších a efektivnějších knihoven, dalšími moderními technologiemi a v neposlední řadě i vylepšením logiky různých procesů. Každá z těchto modifikací přispěla k úspěšnému vytvoření efektivnějšího a opakovaně použitelného mapového modulu.
Mobilní aplikace pro pomoc imigrantům
Janovec, Jan
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace Smart Migration pro platformu iOS. Aplikace je primárně určena pro cizince přicházející do České republiky za prací. Smyslem projektu je umožnit lidem snadno se zorientovat v~legislativě, kterou musí dodržet, ale i v běžných životních situacích jako je hledání školy či školky. Teoretická část práce tvoří průzkum současných trendů a technologií pro tvorbu aplikací pro platformu iOS a popisuje také podobné aplikace dostupné na trhu. Navržená aplikace je založena na jazyce Swift a frameworku SwiftUI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.