Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Cvrček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami 20min Fitness. Získané názory a připomínky sloužili k vypracování návrhu na zlepšení nabízených služeb. Návrhy budou předloženy a prezentovány vedení 20min Fitness. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek v analytické části. Výsledky dotazování odhalily určité nedostatky, ale obecně jsou zákazníci se službami relativně spokojeni. Klíčová slova: Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany
Suchánek, Jiří ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název - Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany Cíl práce - Na základě marketingového výzkumu získat informace o spokojenosti zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany a následně tyto informace a poznatky využít k navržení určitých doporučení, která by zvýšila kvalitu poskytovaných služeb. Metody - Celá práce je koncipována na základě teorie týkající se především problematiky spokojenosti. Pro dosažení cíle práce, tedy zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami centra, byl proveden marketingový výzkum, který zahrnoval dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor s majitelkou centra. Odpovědi respondentů jsou vyjádřeny prostřednictvím grafů a také slovním popisem. Výsledky - Zjištěná data poskytují majitelům centra podstatné informace o spokojenosti zákazníků se službami centra, poukazují na silné a slabé stránky centra, přinášejí informace o názorech zákazníků. Tato bakalářská práce je tak pro centrum důležitým materiálem obsahujícím nejen hodnocení zákazníků, ale též jistá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení současné situace centra.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šlosárková, Iveta ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu je využit marketingový průzkum. Ten na základě sběru dat formou dotazníkového šetření získaná data analyzuje a poskytuje podklady pro vyhodnocení a sestavení návrhů ke zvýšení celkové úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček
Maroušková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček. Cíle: Cílem bakalářské práce je sestavit marketingový plán, který do roku 2018 poslouží jako návod pro marketingové aktivity neziskové organizace. Dále na základě analýz zjistit, jaké jsou nedostatky v současně využívaných marketingových aktivitách a čeho je třeba dosáhnout v dalším roce. Následně vytvořit nové strategie tak, aby se naplnily zvolené marketingové cíle. Metody: Pro získání sekundárních dat byla použita metoda analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. PEST analýza byla provedena pomocí hodnocení pravděpodobnosti vlivu a výskytu zvolených faktorů. Analýza konkurence byla provedena pomocí srovnání konkurentů dle jednotlivých kritérií. Výsledky: PEST analýza přinesla odpovědi na to, jaké vnější globální faktory ovlivňují organizaci v současné situaci a také odhad jejich vývoje. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou jsou pro organizaci místní pořadatelé akcí se stejným smyslem ve stejné lokalitě, a to díky větší podpoře sportovních klubů i územních orgánů státní správy. Následují akce pro děti, které se pořádají ve více městech republiky. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, PEST analýza, analýza konkurence, SWOT matice, komunikační strategie, product placement
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Podlaha, Rostislav ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Šperková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou koncepci Bosu Nymburk Sport a Dancehall a zhodnotit její marketingový mix 7P. Dalším cílem je navrhnout opatření ke zlepšení této koncepce. Metody: Informace o provozu fitcentra byly získány díky návštěvám nabízených lekcí. Pro získání dalších potřebných informací byl proveden polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou. Ke zjištění názorů od zákazníků byla použita kvantitativní metoda elektronické dotazování. Výsledky: Téměř všechny aspekty marketingového mixu Bosu Nymburk byly hodnocené pozitivně. Díky bakalářské práci bylo možné navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení služeb fitness centra a jejich případná realizace by měla vést k ještě spokojenějším zákazníkům. Klíčová slova: marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Analýza konkurenčního prostředí na trhu služeb hlídacích agentur
Kubíčková, Klára ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Východiskem pro zpracování práce je vlastní podnikatelský záměr týkající se založení hlídací agentury. Na konkurenční trh bude vstupovat jako zcela nový subjekt. Pro vstup na trh je potřeba znát důkladně podnikatelské prostředí v daném oboru. Analýza tohoto prostředí by měla přinést závěry, které budou podkladem pro rozhodnutí v rámci strategického i operativního marketingového plánování. Cílem diplomová práce je analýza částí podnikatelského prostředí a stávající konkurence hlídacích agentur v Praze za účelem zvolení konkurenční strategie a skladby marketingového programu pro nově vznikající podnikatelský subjekt. Cíle bylo dosaženo metodikou analýzy konkurence. V rámci analýzy byl využit proces konkurenčního zpravodajství. Sběr dat probíhal na několika frontách a pro ucelenou analýzu byly využity také polostrukturované rozhovory. Při zpravování byl brán zřetel na etiku výzkumu. Výstupem práce je stanovení konkurenční strategie a marketingové mixu 6P, ve kterém je zakotvena konkurenční výhoda.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Svobodová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš
Šebek, Roman ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami Tenis Centra Dobříš. Na základě získaných dat a zjištěných nedostatků předložit návrhy na zlepšení zákaznických služeb. Metody: K marketingovému výzkumu byla použita forma dotazníkového šetření. Byla zvolena písemná metoda. Jedná se o primární data. Výsledky jsou přehledně zpracovány do grafů. . Pro získání povědomí o aktuální situaci bylo využito polostrukturovaného rozhovoru. Informace vedoucí z něj vedli k vytvoření dotazníku. Výsledky: Z výsledků marketingové analýzy vyplývá, že jsou zákazníci Tenis Centra Dobříš spíše spokojeni. Přesto byly zjištěny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: Služby, kvalita služeb, sportovní marketing, marketingový mix služeb

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.