Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction in Tenis Center Dobříš
Autoři: Šebek, Roman ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služeb; marketingový mix služeb; Služby; sportovní marketing; Service; service marketing mix; service quality sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73964

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-343296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet