Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Hrabětová, Lucie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat, zda souvisejí objemy televizních, rádiových a tiskových reklam ekonomicko-manažerských vysokých škol s počty podaných přihlášek ke studiu na tyto školy. Cílem je najít, zda data nějak vzájemně korespondují. Data jsou v práci zpracována pomocí popisné analýzy sekundárních dat. Práce vychází z mediálních dat Admosphere společnosti Mediaresearch, a. s., které představují přehledy o veškerých realizovaných reklamách vysokých škol v České republice za roky 2011-2013. Data jsou porovnávána s veřejně přístupnými přehledy o zájmu uchazečů o studium na vysokých školách v ČR v letech 2011-2013. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací vysoký škol, jejími cíli a rozebírá nejvyužívanější typy komunikace. Dále je blíže zkoumána televizní, rádiová a tisková reklama. Analytická část analyzuje zmíněná mediální a školská data. Zkoumání probíhá nejprve v rámci celého ekonomického oboru, následně je blíže zkoumáno šest vysokých škol. V závěru práce je posuzováno, zda spolu data korespondují.
Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách
Bednář, Jan
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací pro základní školy, které se zaměřují na alternativní výuku v Jihomoravském kraji. Teoretická část shrnuje zejména marketing školy a marketingovou komunikaci alternativního školství. Praktická část využívá, jak poznatků z literatury, tak spojuje kvalitativní a kvantitativní výzkum. Hlavním zjištěním je, že pohlaví rodiče nemá průkazný vliv na rozhodnutí o výběru základní školy pro dítě. Výsledkem práce jsou návrh marketingové komunikace, která je obecně platná pro základní školy zabývající se alternativní výukou.
Marketingová koncepce jako faktor ovlivňující rozhodování uchazečů o studium na střední odborné škole
Dušek, Milan
Bakalářská práce mapuje odbornou problematiku týkající se marketingu střední odborné školy ve vztahu k rozhodování uchazečů o studiu na tomto typu vzdělávací instituce. V teoretické části je na základě studia dostupné odborné literatury popsána problemati-ka marketingu a marketingové komunikace v oblasti středního odborného školství a způsoby předávání informací potencionálním uchazečům o studium. Metodami použitými v teoretické části jsou studium odborné literatury, analýza, srov-návání a syntéza zjištěných informací. Cílem praktické části bylo na základě průzkum-ného šetření zjistit, které formy marketingové komunikace mají největší vliv na rozhod-nutí žáků studovat na dané střední škole. Pro sběr dat byl použit dotazník. Dotazníkové šetření bylo provedeno mezi žáky 1. ročníků vybraných studijních a učebních oborů Masarykovy střední školy zemědělské a Vyšší odborné školy v Opavě. Výsledky dotaz-níkových šetření byly vyhodnoceny základními statistickými postupy.
Analýza a návrhy změn marketingové strategie střední soukromé školy
Štieglerová, Renata ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat a navrhnout změny marketingové strategie střední soukromé školy. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola pojednává o systému vzdělávání v České republice, teoretických východiskách marketingu služeb a specifikách marketingu vzdělávacích institucí. Praktická část práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie konkrétní školy. Dále je zde provedena SWOT analýza a marketingový výzkum, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na změny v marketingové strategii školy.
Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků
Omcirk, Vilém ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; RUDA, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingu, marketingu služeb se specifiky marketingu vzdělávacích institucí, marketingový výzkum, marketingové řízení se specifiky vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část se věnuje realizaci marketingového výzkumu, provedení analýzy marketingové komunikace a provedení strategické analýzy vzdělávací instituce. Na tomto základě poté navrhuje využití marketingu v práci pedagogických pracovníků školy.
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Lundáková, Kateřina ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení. Těžištěm práce je návrh konkrétní marketingová strategie pro GON, která vychází z výsledků provedených analýz.
Marketing vzdělávací instituce
Šijan, Pavel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část práce je zaměřená na teoretická východiska marketingu služeb obecně, specifika marketingu vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část práce se věnuje výběru vzdělávací instituce, provedení analýzy interního a externího prostředí školy, realizaci marketingového výzkumu zkoumajícího image školy. Na tomto základě poté navrhuje konkrétní marketingovou komunikační strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.