Název: Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Secondary School Ceske Budejovice
Autoři: Lundáková, Kateřina ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image školy; marketing školy; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový výzkum; SWOT analýza; marketing communication; marketing of school; marketing research; marketing strategy; school image; SWOT analyse

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30823

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113083


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet