Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čtecí kompetence nerodilých mluvčích češtiny
Lundáková, Kateřina ; Hrdlička, Milan (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
(česky) Předkládáná diplomová práce se zabývá metodikou výuky čtecí kompetence a práce s textem ve vyučování češtiny pro cizince. Na základě soudobé didaktické literatury formulujeme určité pojetí práce se čtením v jazykové třídě, a nabízíme utříděný a komentovaný repertoár cvičení, kterých je možné při rozvíjení dovednosti číst využít. V teoretické části práce komplexně analyzujeme problematiku čtení, jeho dnešní pojetí, přístup k textu a k rozvíjení čtecí kompetence v procesu vyučování. Praktická část práce s názvem Cvičení a aktivity ilustruje, na základě druhů čtení a čtecích strategií popsaných již v části teoreticko-metodologické, na vybraných příkladech cvičení a aktivit problematiku výuky klíčových aspektů čtecí kompetence.
Jáchym Topol a jeho prozaické dílo. Základní mapování možných vztažných bodů
Lundáková, Kateřina ; Bílek, Petr (vedoucí práce) ; Špirit, Michael (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zmapovat všechny dosud vydané prozaické texty současného českého spisovatele Jáchyma Topola. Analyzujeme nejprve jednotlivá díla, a tak směřujeme k závěrečnému odhalení některých souhlasných bodů, objevujících se ve více prózách zároveň. Ptáme se mimo jiné také na otázku, zda nejvýraznější z Topolových románů, Sestra, může v celku jeho díla zaujímat postavení inspirační nádoby, z níž autor během své další tvorby čerpá.
Čtecí kompetence nerodilých mluvčích češtiny
Lundáková, Kateřina ; Hrdlička, Milan (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
(česky) Předkládáná diplomová práce se zabývá metodikou výuky čtecí kompetence a práce s textem ve vyučování češtiny pro cizince. Na základě soudobé didaktické literatury formulujeme určité pojetí práce se čtením v jazykové třídě, a nabízíme utříděný a komentovaný repertoár cvičení, kterých je možné při rozvíjení dovednosti číst využít. V teoretické části práce komplexně analyzujeme problematiku čtení, jeho dnešní pojetí, přístup k textu a k rozvíjení čtecí kompetence v procesu vyučování. Praktická část práce s názvem Cvičení a aktivity ilustruje, na základě druhů čtení a čtecích strategií popsaných již v části teoreticko-metodologické, na vybraných příkladech cvičení a aktivit problematiku výuky klíčových aspektů čtecí kompetence.
Jáchym Topol a jeho prozaické dílo. Základní mapování možných vztažných bodů
Lundáková, Kateřina ; Bílek, Petr (vedoucí práce) ; Špirit, Michael (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zmapovat všechny dosud vydané prozaické texty současného českého spisovatele Jáchyma Topola. Analyzujeme nejprve jednotlivá díla, a tak směřujeme k závěrečnému odhalení některých souhlasných bodů, objevujících se ve více prózách zároveň. Ptáme se mimo jiné také na otázku, zda nejvýraznější z Topolových románů, Sestra, může v celku jeho díla zaujímat postavení inspirační nádoby, z níž autor během své další tvorby čerpá.
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Lundáková, Kateřina ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení. Těžištěm práce je návrh konkrétní marketingová strategie pro GON, která vychází z výsledků provedených analýz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.