Název: Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Překlad názvu: Marketing Communications of Economic-Management Universities and its Effectiveness with Regard to the Interest of Applicants
Autoři: Hrabětová, Lucie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekektivita reklamy; marketing školy; reklama vysokých škol; zájem o studium; advertising of university; effectiveness of advertising; interest of applicants for study; marketing communication of university

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49229

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203794


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet