Název: Marketingová koncepce jako faktor ovlivňující rozhodování uchazečů o studium na střední odborné škole
Autoři: Dušek, Milan
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketing školy; marketingová komunikace; potencionální zájemce o studium..; public relations

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=55558

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-179018


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-01-05, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet