Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 183 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh pultu prodejny oděvů
Slabá, Veronika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh pokladního pultu pro oděvní společnosti, jako jsou typově například Zara, Reserved, H&M apod. Cílem návrhu je vytvořit v první řadě funkční pult, který umožní rychlé a pohodlné odbavení zákazníků. Návrh zvažuje všechny současné funkce pokladního pultu a jejich vývoj v budoucnosti. Kromě toho je pult ergonomicky navržen s ohledem na pohodlí a pohyblivost personálu. Design pokladního pultu je minimalistický, aby maximálně plnil svoji funkci a nerozptyloval pozornost zákazníků. Celkově je navržen, aby byl jednoduchý, efektivní a snadno použitelný pro personál i zákazníky.
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží
Kubů, Karolína ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá strategickým přístupem luxusních módních značek k padělkům. Vlivem demokratizace luxusní módy, zrychlování módního kalendáře, rozmachu online nakupování a v neposlední řadě pandemie koronaviru dochází k normalizaci vlastnění i propagace padělků. Obchod s padělky představuje dlouhodobé riziko pro ekonomiku i společnost. Padělkový byznys může financovat organizovaný zločin a jeho produkce je škodlivá pro planetu i pracovníky v dodavatelském řetězci. Cílem této práce je zjistit, jak se s touto situací vyrovnávají značky - jaké nástroje a strategie využívají v boji proti padělkům. Teoretický úvod práce vysvětluje pojem luxus, popisuje různé formy padělání z právního hlediska, představuje negativní a pozitivní vlivy padělků a také doporučení, jak s nimi bojovat. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, která umožňuje nahlížet na témata zevrubně a do hloubky a také prozkoumat, jak se k daným tématům přistupuje. S pomocí kritické analýzy diskurzu je hledána odpověď na otázku: Jaký je současný strategický přístup luxusních módních značek k padělanému zboží? Jsou představena zásadní témata, která jsou v kontextu padělků luxusní módy nejčastěji zmiňována médii. Zásadními aspekty v boji proti padělkům jsou komunikace se zákazníkem, kontrola dodavatelského řetězce, úzká spolupráce s...
Jak se "nosí" gender: Oděv a móda pohledem mužů
Hrušková, Zita ; Hrešanová, Ema (vedoucí práce) ; Benešovská, Barbora (oponent)
Předkládaná práce se zabývá mužskou perspektivou v módě a oblékání. Oděv pracuje s nejrůznějšími komunikačními prostředky, jež jsou užity s větším či menším vědomím jedince. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem se tato komunikace utváří, respektive co vstupuje do přemýšlení a rozhodování mužů v tématu odívání a jakou roli v tomto procesu sehrává jejich genderové vyjádření. Práce nejdříve představuje několik teoretických konceptů, které se s touto tématikou nevyhnutelně pojí. Dále je obohacena o kvalitativní výzkum, který prostřednictvím 11 rozhovorů s muži dvou věkových kategorií demonstruje zmíněná témata ve stínu českého kontextu. K následným zjištěním je přistupováno optikou metody zakotvené teorie. Stěžejním rozhodovacím elementem se ukázala být každodenní zkušenost, jež se projevuje v událostech, kterých se muži daný den účastní. Důležitým aspektem v životech mužů je také vnější vliv, který může přicházet z osobní roviny, kterou představují především jejich životní partnerky, či z roviny komunitní, kterou představují jejich zájmy a volnočasové aktivity. Tyto dva vlivné prameny zastřešuje celkový společenský kontext, který nastavuje obecná pravidla v tom, co je vhodné či očekávané. V případě vztahu k vlastnímu tělu se mužský postoj ukázal být neutrálním či přímo negativním, s potřebou...
«Tu ne perds pas le nords», Nevěš hlavu na ramena
Ručka, Svatopluk ; Veselá, Lenka (oponent) ; Ondrík, Jozef (vedoucí práce)
Název diplomové práce plní funkci optimistické reflexe autorovy životní zkušenosti s prací grafického designéra v módním průmyslu. Touto optikou se zabývá absencí mezioborové spolupráce a zkoumá postavení současného dělení designu. Práce se opírá o současné demokratizační procesy v designérském diskurzu a prostřednictvím výzkumu vytváří jak subjektivní, tak obecnou budoucí vizi, která zpřítomňuje společenskou zkušenost.
Interiér obchodu s módou
Humlíček, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem interiéru obchodu s módou pro do obchodního centra pro českou módní značku. Dělí se na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány vlastnosti a požadavky na interiér obchodu, zabývá se historií módy a obchodu s módou. Dále se dotýká problematiky současného obchodu s módou a vysvětluje ji na konkrétních příkladech. V praktické části se nachází rešerše současných obchodů s módou v české republice i zahraničí. Dále jsou definované konkrétní požadavky imaginárního investora a na základě těchto požadavků se zohledněním bezpečnosti, funkčnosti a estetiky je navržen interiér obchodu s módou. Návrh je vytvořen od prvotních skic až po finální vizualizace a výkresovou dokumentaci, celý projekt je tvořen tak aby jej případně bylo možné realizovat.
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Krpalová, Aneta
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými influencery v oblasti fashion, kteří působí na sociální síti Instagram a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který je zaměřen především na uživatele sociální sítě Instagram. Na základě získaných poznatků a výsledků z teoretické a praktické části budou navržena doporučení, jakým způsobem by měl být influencer marketing prováděn, aby bylo dosaženo pozitivních výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 183 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.