Název:
Interiér obchodu s módou
Autoři:
Humlíček, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá návrhem interiéru obchodu s módou pro do obchodního centra pro českou módní značku. Dělí se na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány vlastnosti a požadavky na interiér obchodu, zabývá se historií módy a obchodu s módou. Dále se dotýká problematiky současného obchodu s módou a vysvětluje ji na konkrétních příkladech. V praktické části se nachází rešerše současných obchodů s módou v české republice i zahraničí. Dále jsou definované konkrétní požadavky imaginárního investora a na základě těchto požadavků se zohledněním bezpečnosti, funkčnosti a estetiky je navržen interiér obchodu s módou. Návrh je vytvořen od prvotních skic až po finální vizualizace a výkresovou dokumentaci, celý projekt je tvořen tak aby jej případně bylo možné realizovat.This bachelor’s thesis deals with the interior design of a fashion store for Czech fashion brand, located in shopping center. It’s divided in two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the properties and requirements for the retail interior, deals with the history of fashion and the fashion stores. It also touches on the issue of the curent fashion trade and explains it on specific examples. In the practical part there is a research of current fashion stores in the Czech Republic and abroat. Furthermore, the specific requirements of the imaginary investor are defined and on the basis of these requirements, taking into account safety, functionality and easthetics, the interior of the fashion store is designed. The design is created from the sketches to the final visualization and drawing documentation, the whole design is created so that it can be implemented.
Klíčová slova:
commercial space; design; fashion; furniture; interior; komerční prostory; móda; nábytek; obchody; retail