Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projekt podzemních garáží v Brně
Hájek, Jan ; Hladík, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Projekt je zaměřen na chování a dimenzování nosných prvků monoliticky betonované konstrukce. Byl proveden i návrh a posouzení založení objektu. Desky jednotlivých podlaží jsou podrobně nadimenzovány. Veškeré výpočty jsou provedeny v souladu s Eurokódem 2. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Návrh zastřešení železobetonovou skořepinou
Buřič, Pavel ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této práce je studovat chování tenkých železobetonových skořepin s velkým rozpětím, které přesahuje 200 m. Hlavním cílem je najít ideální tvar takovéto konstrukce, abychom zajistili pouze tlakové namáhání bez účinku ohybu, což nám umožňuje zastřešit velký prostor s použitím velmi tenké skořepiny. Pro řešení vnitřních sil byla použita metoda konečných prvků (ANSYS). Výkresy tvaru této skořepiny jsou součástí tohoto projektu.
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Junek, Lumír ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
CÍLEM PRÁCE JE NÁVRH NOSNÉ OCELOVÉ KONSTRUKCE AUTOSALONU. MAXIMÁLNÍ PŮDORYSNÉ ROZMĚRY JSOU 48,0 M X 24,0 M. CELKOVÁ VÝŠKA KONSTRUKCE JE 9,125 M. HLAVNÍ NOSNOU KONSTRUKCI TVOŘÍ PŘÍHRADOVÝ OBLOUKOVÝ RÁM, KTERÝ JE KLOUBOVĚ ULOŽEN NA SLOUPY. STŘEŠNÍ PLÁŠŤ JE TVOŘEN SENDVIČOVÝMI PANELY. PROSTOROVOU TUHOST ZAJIŠŤUJÍ PROSTOROVÁ ZTUŽIDLA
Zastřešení sběrného dvora
Sýkora, Jiří ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Konstrukce zastřešení je o půdorysných rozměrech 9,15 m na šířku a 38,4 m na délku, výška konstrukce je cca 5,9 m. Rovinný nosný systém v příčném směru tvoří vetknutý sloup a nosník ve sklonu 8°, který je sloupem podepřen jednak přímo v polovině délky, jednak prostřednictvím závěsů ve čtvrtinách délky. Tyto příčné nosné systémy jsou rozmístěny po 6 m. Střešní plášť z trapézového plechu je uložen na prostých vaznicích, uložených kolmo na nosnících příčného řezu. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru zajištěna vetknutím sloupů a v podélném směru příhradovým ztužidlem. Nosnou konstrukci tvoří ocelové válcované profily.
Koncepční návrh vlečného letounu podle CS-VLA
Marek, Ondřej ; Urík, Tomáš (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá koncepčním návrhem letounu určeného pro vlekání kluzáků. Na základě rešerše používaných vlečných letounů v českých aeroklubech a na základě rozboru požadavků na vlečné letouny je zpracován koncepční návrh nového letounu. Dále je v souladu s předpisem CS-VLA (certifikační specifikace pro velmi lehké letouny) určeno zatížení motorového lože a zpracován jeho konstrukční návrh a pevnostní kontrola. Součástí této práce je i 3D model letounu a 3D model motorového lože.
Nákupní centrum v Ivanovicích na Hané
Čech, Martin ; Šmak, Milan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Jde o halový objekt obdélníkového půdorysu o rozměrech 28 x 55 m a výšky 11 m s válcovou střechou o poloměru 50 m. Příčné vazby jsou navrženy po 5,5 m a tvoří je obloukové vazníky z kruhových trubek, které jsou uloženy na plnostěnných sloupech. Střešní a stěnový plášť je tvořen sendvičovými panely Kingspan. Střešní plášť je navržen v bezvaznicovém provedení, stěnový plášť je montován k paždíkům. Prostorová tuhost je zajištěna podélnými ztužidly a příčným ztužidlem z táhel Macalloy.
Modifikace VOP letounu VUT100
Janhuba, Luboš ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením modifikace vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100 zvětšením ramene VOP a zmenšením plochy VOP. Práce se skládá z posouzení přínosů úpravy polohy VOP, výpočtu zatížení a navržení základní konstrukce.
Dopravní gravitační dráha
Fatka, Milan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout dopravní gravitační dráhu pro přepravu ocelového odlitku v rámci mezioperační vnitropodnikové přepravy. Dopravník je řešen podle platných norem s přihlédnutím k jednoduchosti konstrukce, výroby a montáže (demontáže) s širokým využitím normalizovaných částí. Taktéž bylo hleděno na to, aby se dalo využít návrhu při řešení obdobných zadání.
Výpočet zatížení kluzáku HPH 2 Twin Shark
Pělucha, Jiří ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je stanovení zatížení pro pevnostní výpočty kluzáku HPH 2 Twin Shark podle kategorie CS-22. V práci je stanoveno zatížení křídla, ocasních ploch, trupu a podvozku.
Nelineární analýza ztráty stability spalinového potrubí
Jelínek, Jan ; Vincour, Dušan (oponent) ; Létal, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá nelineární analýzou ztráty stability spalinového potrubí, které je součástí odsiřovací linky. Popisuje tvorbu zjednodušeného MKP modelu. Dále zmiňuje nastavování okrajových podmínek modelu pro několik zátěžných stavů. Tyto zátěžné stavy se odlišují upřednostněním jednoho ze zatížení jako dominantní. Následně jsou provedeny návrhy několika variant vyztužení lehkými výztuhami. Práce je zakončena srovnáním odolností proti ztrátě stability navrhovaných variant vyztužení a nevyztuženého modelu spalinového potrubí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.