|
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Junek, Lumír ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
CÍLEM PRÁCE JE NÁVRH NOSNÉ OCELOVÉ KONSTRUKCE AUTOSALONU. MAXIMÁLNÍ PŮDORYSNÉ ROZMĚRY JSOU 48,0 M X 24,0 M. CELKOVÁ VÝŠKA KONSTRUKCE JE 9,125 M. HLAVNÍ NOSNOU KONSTRUKCI TVOŘÍ PŘÍHRADOVÝ OBLOUKOVÝ RÁM, KTERÝ JE KLOUBOVĚ ULOŽEN NA SLOUPY. STŘEŠNÍ PLÁŠŤ JE TVOŘEN SENDVIČOVÝMI PANELY. PROSTOROVOU TUHOST ZAJIŠŤUJÍ PROSTOROVÁ ZTUŽIDLA
|
|
Charakteristické vlastnosti směsných recyklátů pro spodní stavbu pozemních komunikací
Junek, Lumír ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část popisuje výrobu, využitelnost a ekonomické zhodnocení stavebních recyklátů vůči běžným přírodním materiálům. Následně popisuje potřebné laboratorní zkoušky, které zkoumají jeho vlastnosti pro užití těchto materiálů do pozemních komunikací. V poslední kapitole se práce zabývá zahraničními zkušenostmi s využitím směsných stavebních recyklátů pro dopravní stavby. Praktická část zkoumá vlastnosti daných recyklátu pro jejich použití do aktivní zóny pomocí zkoušek míry namrzavosti zemin, Kalifornského poměru únosnosti a okamžitého indexu únosnosti.
|
|
Charakteristické vlastnosti směsných recyklátů pro spodní stavbu pozemních komunikací
Junek, Lumír ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část popisuje výrobu, využitelnost a ekonomické zhodnocení stavebních recyklátů vůči běžným přírodním materiálům. Následně popisuje potřebné laboratorní zkoušky, které zkoumají jeho vlastnosti pro užití těchto materiálů do pozemních komunikací. V poslední kapitole se práce zabývá zahraničními zkušenostmi s využitím směsných stavebních recyklátů pro dopravní stavby. Praktická část zkoumá vlastnosti daných recyklátu pro jejich použití do aktivní zóny pomocí zkoušek míry namrzavosti zemin, Kalifornského poměru únosnosti a okamžitého indexu únosnosti.
|
|
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Junek, Lumír ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
CÍLEM PRÁCE JE NÁVRH NOSNÉ OCELOVÉ KONSTRUKCE AUTOSALONU. MAXIMÁLNÍ PŮDORYSNÉ ROZMĚRY JSOU 48,0 M X 24,0 M. CELKOVÁ VÝŠKA KONSTRUKCE JE 9,125 M. HLAVNÍ NOSNOU KONSTRUKCI TVOŘÍ PŘÍHRADOVÝ OBLOUKOVÝ RÁM, KTERÝ JE KLOUBOVĚ ULOŽEN NA SLOUPY. STŘEŠNÍ PLÁŠŤ JE TVOŘEN SENDVIČOVÝMI PANELY. PROSTOROVOU TUHOST ZAJIŠŤUJÍ PROSTOROVÁ ZTUŽIDLA
|