Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh GUI pro ovládání domácnosti, vhodného pro seniory
Válek, Lukáš ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Fučík, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problémy při návrhu softwaru pro seniory a způsoby jak je řešit. Dále je proveden návrh rozhraní pro ovládání inteligentní domácnosti, které tyto problémy bere v potaz. Je popsán způsob jakým bylo postupováno při návrhu a jsou zde zdůvodněny rozhodnutí, která byla učiněna. Dále je popsána implementace navrženého rozhraní a jeho testování na cílové skupině uživatelů. Práce taktéž nastiňuje možné rozšíření rozhraní pro další použití.
Validace přístupnosti webových stránek
Krásný, Kamil ; Trchalík, Roman (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přístupností webových stránek a možnostmi její automatizované validace. Poskytuje základní pohled na přístupnost jako takovou a identifikuje postižení, kterými mohou uživatelé internetu trpět. Jádrem práce je analýza a srovnání současných metodik tvorby přístupných webových stránek platných v USA, Evropské unii a v České republice. Na tuto analýzu navazuje průzkum existujících validátorů přístupnosti, které jsou rozčleněny do kategorií online nástroje, toolbary a desktopové aplikace. Výsledkem práce je návrh a implementace vlastního validačního nástroje.
Moduly anotačního serveru
Strecha, Juraj ; Kouřil, Jan (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací jednoho z modulů anotačního serveru v rámci projektu Decipher. Modul má na starosti nabízení anotací k dokumentům, se kterými uživatel systému pracuje. Součástí práce je i analýza anotačního a SEC Store API serveru. Podstatná část je věnována návrhu a implementaci řešení. Samostatnou část tvoří popis testování funkčnosti modulu v systému jako celku. Práce obsahuje také návrh komunikačního protokolu mezi dvěma servery, jehož popis je uveden v dokumentu v příloze.
Nástroj pro analýzu záznamů o průběhu evoluce číslicového obvodu
Kapusta, Vlastimil ; Bidlo, Michal (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje stochastické optimalizační algoritmy inspirované přírodou, které využívají populaci jedinců - konkrétně evoluční algoritmy. Blíže je popsáno genetické programování a jeho varianta - kartézské genetické programování. Dále se práce zaměřuje na analýzu a vizualizaci záznamů o průběhu evoluce číslicového obvodu. Byly zmapovány existující nástroje pro vizualizaci průběhu evoluce obvodů. Protože nebyl nalezen vyhovující nástroj, který by umožnil komplexní analýzu průběhu evoluce obvodů, byla pro tento účel navržena sada analytických funkcí. Navržené funkce byly implementovány ve formě interaktivního nástroje s grafickým uživatelským rozhraním v jazyce Java. Vytvořená aplikace byla detailně popsána a poté použita k analýze zvolených evolučních záznamů.
Interaktivní vizualizace XML
Kubíček, Daniel ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problémem zobrazování XML. V první části je ve stručnosti popsán jazyk XML a jeho základní charakterizace. Stručně shrnuty možnosti využití XML, jeho výhody, syntaxe XML a popsána logická struktura. Práce také částečně popisuje i problematiku načítání XML v Javě. Dále se zabývá problémem vizualizace XML, kde jsou shrnuty v krátkosti vlastnosti, výhody a nevýhody dostupných XML vizualizačních nástrojů. Kapitola Implementace popisuje výběr vhodného programovacího jazyka a vývojového prostředí. Stručně popisuje jednotlivé dostupné modelovací nástroje se zdůvodněním, proč nemohly být použity. Vytvořená aplikace obsahuje dva typy zobrazení XML elementů, základní a agregační typ. Byla tak naprogramována aplikace umožňující jednoduché zobrazení XML. Tento program je ve fázi praktického a využitelného vizualizačního nástroje a je možné jej dále rozšiřovat a upravovat.
Mobilní systém pro podporu cestování
Blatný, Petr ; Zelený, Jan (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem návrhu a implementace mobilního systému pro podporu cestování. Aplikace, pojmenovaná TravelHelper, je implementována pro platformu Android, a je tedy napsána v programovacím jazyce Java. Text proto popisuje práci s použitou platformou a její základní části. Hlavní funkcí aplikace je cestovní deník, umožňující uživateli zaznamenávat významné body cest. Aplikace umožňuje tyto cesty sdílet na sociální sítě a zálohovat do souboru. Dalšími funkcemi aplikace jsou vyhledávání míst v okolí, správa cestovních výdajů, překladač, převodník měn a seznam pro balení.
Vyhledávání podobných CT dat podle obsahu
Hošek, Pavel ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro vyhledávaní CT dat podle podobnosti. Zabývá se také porovnáním jednotlivých metod pro vyhledávání CT dat. Využívá knihovny třetích stran pro extrakci různých deskriptorů a vyhledávání v nich. Práce prezentuje výsledky implementovaného vyhledávacího nástroje a výsledky porovnání jednotlivých metod a navrhuje možná vylepšení. 
Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Příborský, Martin ; Zbořil, František (oponent) ; Kalmár, Róbert (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut.
Interaktivní vizualizace XML
Kubíček, Daniel ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problémem zobrazování XML. V první části je ve stručnosti popsán jazyk XML a jeho základní charakterizace. Stručně shrnuty možnosti využití XML, jeho výhody, syntaxe XML a popsána logická struktura. Práce také částečně popisuje i problematiku načítání XML v Javě. Dále se zabývá problémem vizualizace XML, kde jsou shrnuty v krátkosti vlastnosti, výhody a nevýhody dostupných XML vizualizačních nástrojů. Kapitola Implementace popisuje výběr vhodného programovacího jazyka a vývojového prostředí. Stručně popisuje jednotlivé dostupné modelovací nástroje se zdůvodněním, proč nemohly být použity. Vytvořená aplikace obsahuje dva typy zobrazení XML elementů, základní a agregační typ. Byla tak naprogramována aplikace umožňující jednoduché zobrazení XML. Tento program je ve fázi praktického a využitelného vizualizačního nástroje a je možné jej dále rozšiřovat a upravovat.
Návrh GUI pro ovládání domácnosti, vhodného pro seniory
Válek, Lukáš ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Fučík, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problémy při návrhu softwaru pro seniory a způsoby jak je řešit. Dále je proveden návrh rozhraní pro ovládání inteligentní domácnosti, které tyto problémy bere v potaz. Je popsán způsob jakým bylo postupováno při návrhu a jsou zde zdůvodněny rozhodnutí, která byla učiněna. Dále je popsána implementace navrženého rozhraní a jeho testování na cílové skupině uživatelů. Práce taktéž nastiňuje možné rozšíření rozhraní pro další použití.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.