Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Influence of food processing on DNA degradation and its amplification in PCR
Gaňová, Martina ; Trachtová, Štěpánka (oponent) ; Rittich, Bohuslav (vedoucí práce)
This work deals with the degradation of DNA during food processing by chemical, physical or mechanical methods. The degree of damage of structure of nucleic acids and how it affects the subsequent analysis and quality of obtained DNA, which are significant factors that tell us about the composition and quality of the raw materials on the market. The aim was to analyze the effect of boiling and the time on the degradation of DNA and its amplification in PCR.
Vliv slev na nákupní chování zákazníků
Havelková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí maloobchodních řetězců, zaměřuje se na postihnutí faktorů, které zákazníky ovlivňují při výběru nákupního místa potravin a nápojů a na identifikaci míry vlivu slevových akcí na kupní rozhodování. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část obsahuje základní východiska, která jsou obohacena o poznatky zahraničních případových studií. Zaměřuje se na spotřební chování a kupní rozhodování zákazníků s důrazem na vliv cen a akčních nabídek. Praktická část se skládá ze sekundárního výzkumu současných trendů nákupního chování českých spotřebitelů, primární analýzy akčních reklamních letáků a výzkumu zaměřeného na postihnutí postojů spotřebitelů k řetězcům a identifikaci vlivu slevových akcí na nákup potravinářských produktů. Na základě výsledků šetření jsou formulována doporučení k marketingovým činnostem maloobchodních řetězců.
Mají letákové akce vliv na poptávku po potravinářském zboží?
Koudelka, Tomáš ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jaký mají letákové akce vliv na prodejnost potravinářského zboží. V teoretické části jsou popisovány motivy, které vedou obchody k výběru konkrétního výrobku do promoční akce. V empirické části jsou poté na reálných prodejních datech pomocí metody nejmenších čtverců odhadnuty parametry, které ovlivňují odebrané množství zboží v období akce. Odhad je ještě zpřesněn pomocí heteroskedasticity corrected modelu. Na výsledcích modelu pozorujeme racionální chování odběratelů, kteří nakupují zboží převážně v obdobích akcí, za lepší ceny.
Brand management vybrané značky
Honzíková, Dana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje tématu brand managementu. Mým hlavním cílem bylo shrnout problematiku řízení značky a získané poznatky aplikovat na vybranou značku potravinářských výrobků na českém trhu, tj. zhodnotit její dosavadní řízení a současnou situaci a případně navrhnout doporučení do budoucna. K tomu využívám metodu případové studie, metodu dotazníkového šetření a metodu analýzy primárních a sekundárních dat. V teoretické části práce se zabývám pojmem značka, jejími funkcemi a základními prvky. Dále rozebírám téma brand managementu a hodnoty značky a podrobněji se zaměřuji na jednotlivé prvky schématu brand managementu dle S. M. Davise. V praktické části je představen příslušný trh, výrobce značky a značka sama. Rozvedeno je také vyhodnocení dotazníkového šetření, provedeného v rámci diplomové práce. Závěrečná část práce se věnuje shrnutí a analýze současné situace řízení značky a návrhu případných zlepšení do budoucna. Výsledky své práce považuji za využitelné jako podněty pro brand management dané značky, případně pro inspiraci při řízení dalších potravinářských značek.
Česká republika, Slovensko, Maďarsko: Sledujeme informace o potravinách při jejich nákupu?
Červenka, Jan
V průběhu září a října byly respondentům v České republice, v Maďarsku a na Slovensku položeny dvě otázky zjišťující, zda lidé při nakupování potravin kontrolují údaje o datu jejich spotřeby a informace o jejich složení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.