Název: Mají letákové akce vliv na poptávku po potravinářském zboží?
Překlad názvu: Do price promotions influence the demand for food products?
Autoři: Koudelka, Tomáš ; Mičúch, Marek (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: letákové akce; metoda nejmenších čtverců; potravinářské zboží; food products; Ordinary least square method; price promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86059


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet