Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand management vybrané značky
Honzíková, Dana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje tématu brand managementu. Mým hlavním cílem bylo shrnout problematiku řízení značky a získané poznatky aplikovat na vybranou značku potravinářských výrobků na českém trhu, tj. zhodnotit její dosavadní řízení a současnou situaci a případně navrhnout doporučení do budoucna. K tomu využívám metodu případové studie, metodu dotazníkového šetření a metodu analýzy primárních a sekundárních dat. V teoretické části práce se zabývám pojmem značka, jejími funkcemi a základními prvky. Dále rozebírám téma brand managementu a hodnoty značky a podrobněji se zaměřuji na jednotlivé prvky schématu brand managementu dle S. M. Davise. V praktické části je představen příslušný trh, výrobce značky a značka sama. Rozvedeno je také vyhodnocení dotazníkového šetření, provedeného v rámci diplomové práce. Závěrečná část práce se věnuje shrnutí a analýze současné situace řízení značky a návrhu případných zlepšení do budoucna. Výsledky své práce považuji za využitelné jako podněty pro brand management dané značky, případně pro inspiraci při řízení dalších potravinářských značek.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků v maloobchodní síti města Příbram
Honzíková, Dana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce mapuje nákupní chování zákazníků z Příbrami a okolí. Zaměřuje se především na chování při nákupech potravin a porovnává ho s celorepublikovými charakteristikami chování zákazníků. Analyzuje, kde zákazníci nakupují, na co kladou důraz při volbě prodejny, v jaké dny a jak často realizují nákupy nebo zda k nim používají automobil. Rozebírá vzájemné souvislosti uvedených hledisek i to, jak jsou ovlivněny vybranými demografickými faktory.

Viz též: podobná jména autorů
2 Honzíková, Drahomíra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.