Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Eye Tracking Based Gaming Combat System
Kučera, Ján ; Kapinus, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Aim of this thesis is to create a 3D fighting game in which, a player is able to aim via their eye gaze. Eyes are tracked using special glasses Pupil Core, that track players eye gaze using infrared camera. The game itself is implemented in a game engine Unity and communication between game and glasses is implemented via local server. The result is a 3D fighting game with an aiming mechanic using eye gaze.
Sledování očních pohybů ve virtuální realitě
Jirásek, Jozef ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Lukavský, Jiří (oponent)
V tejto práci prezentujeme aplikáciu pre sledovanie a ukladanie dát o pohybe ľudského oka pri sledovaní obrazovky počítača. Používame dve komerčne dostupné zariadenia: I4Control od firmy Medicton Group s.r.o. a TrackIR 4 od firmy NaturalPoint. Náš software komunikuje so systémom SpaNav používaným na výskum priestorovej orientácie. Tiež poskytujeme možnosť náš software jednoducho rozšíriť a použiť pri vývoji iných aplikácií ktoré sledujú očné pohyby.
Mobilní telefon prizmatem sociologie
Kolářová, Kristina ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce má v teoretické části za cíl seznámit čtenáře pomocí přehledu výsledků současných studií s vlivem mobilního telefonu na jedince, komunikaci i na celou společnost. Prostor je věnován i otázce rozdílů chování mužů a žen v souvislosti s mobilními telefony. V poslední části ukazuje, jaká pozornost je věnována mobilnímu telefonu na poli marketingového výzkumu. Ve výzkumné části autorka metodou typickou pro marketingový výzkum, oční kamerou a RTA s rozhovorem, realizovala výzkum, jehož cílem bylo popsat proces výběru mobilního telefonu při nákupu přes e-shop a poukázat na případné rozdíly mezi muži a ženami. Měření dráhy zraku u 50 participantů ve věku 18-29 let (25 žen, 25 mužů) ukázalo, že oční chování mužů a žen se při výběru mobilního telefonu výrazně lišilo, a to zejména v době, kterou respondenti věnovali určitým informačním oblastem. Z rozhovorů vyplynuly další rozdíly jako např. odlišná důležitost různých kritérií pro obě pohlaví či nerovná míra samostatnosti při výběru telefonu.
Využití oční kamery v marketingovém výzkumu
Smékal, Jan ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje využití oční kamery v marketingovém výzkumu. Úvodní část je zaměřena na základy biologie oka, které jsou nezbytné pro porozumění principů sledování pohybu očí. Na to navazuje představení samotného procesu měření dráhy zraku, jeho historie a vývoje metod. Dále přibližuje použití oční kamery a její nejdůležitější parametry a seznamuje s příklady praktického využití sledování pohybu očí v nejrůznějších oblastech. Následně popisuje schopnosti a limity oční kamery, možnosti kombinace s dalšími výzkumnými metodami a v neposlední řadě obsahuje také praktickou ukázku možností analýzy a vizualizace naměřených dat. Poté na sledování pohybu očí nahlíží v kontextu marketingu a vizuálního vnímání a čtenáři zblízka představuje aplikaci oční kamery v různých oblastech marketingového výzkumu. Praktická část si klade za cíl přiblížit praktickou stránku eye- trackingu. Na konkrétním příkladu ukazuje, jak takový výzkum vypadá a co všechno obnáší. Od plánování designu experimentu až po analýzu a interpretaci dat. Výzkum zkoumá obecný fenomén vlivu směru pohledu modela na efektivitu reklamy. Jeho výsledky sice jasný vliv neprokázaly, přináší však zajímavou hypotézu, a také sadu doporučení pro další výzkum.
Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele
Toufarová, Ivica
Toufarová, I. Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Bylo formulováno devět předpokladů týkajících se efektivity maloformátových plakátů na filmová a divadelní díla a jejich umístění na plakátovacích plochách. K ověření předpokladů bylo využito eye trackingové technologie ve spojení s hloubkovými rozhovory a testy zapamatovatelnosti. Celkem bylo testováno 57 studentů Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Účastníci výzkumu byli rozděleni na dvě skupiny, přičemž bylo využito A/B testování. Cílem práce je poskytnout obecná doporučení pro tvorbu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl a její umístění na plakátovacích plochách.
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Štěchová, Pavlína
Diplomová práce zkoumá, jak mohou obaly kosmetických výrobků ovlivnit chování spotřebitele. Analyzuje chování žen ve věku 18 - 74 let, které používají kosmetické výrobky. Pro sběr dat byly využity kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro obaly kosmetických výrobků.
Percepce a využití fotografií pro marketingové účely na sociálních sítích
Marečková, Lucie
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou percepce a využití fotografie jako nosiče informací související s vizuálními materiály užívanými pro marketingovou komunikaci na sociálních sítích. Za pomoci užití metod eye trackingového šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány vlivy, jež na spotřebitele působí a ovlivňují jeho vnímání a preference. Pozornost byla věnována především působení barevné fotografie oproti černobílému obrázku, většího prostoru zobrazeného na snímku a naproti tomu detailu produktu, rozdílnému množství osob přítomných na fotografiích a odlišné hloubce ostrosti snímcích. Analýzou těchto faktorů bylo dosaženo cíle práce, jímž je navržení vhodných doporučení pro marketingovou komunikaci na sociálních sítích, při které je využito fotografií. Tato doporučení byla vynesena s akcentem na zkoumané odvětví energetických nápojů.
User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce
Hlávková, Barbora
Hlávková Barbora. User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá oblastí User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce zkoumané na generaci Y. Ke zjištění vnímání credibility na e-shopech byl využit eye trackingový výzkum (n = 30) rozšířen o rozhovory (n = 30) a následné dotazníkové šetření (n = 155). Cílem práce je navrhnout doporučení pro oblast e-commerce z hlediska důvěry získávané spotřebiteli.
Sociálne siete a jejich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Handzušová, Jana
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití při propagaci turistické destinace. Využitím metod eye trackingového šetření, hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření byly identifikovány faktory působící na spotřebitele na sociálních sítích v oblasti cestování a preference spotřebitelů v této oblasti. Pozornost byla zaměřena na význam influencerů využívaných při propagaci destinace a jejich dopad na spotřebitele v rozhodovacím procesu. Identifikovány byly faktory působící na vizuální vnímání příspěvků propagujících turistickou destinaci na sociální síti Instagram. Využitím výzkumných metod a analýzou faktorů byl dosažen cíl práce, a to navržení vhodných doporučení pro subjekty zabývající se propagací turistické destinace.
Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y
Münster, David
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem v časopisech zaměřených na ženy z generace Y. Hlavní náplní práce je zkoumat vliv umístění product placementu v dámských módních časopisech především na nákupní chování čtenářek. Za pomocí eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru byly zjištěny výsledky, které ovlivňují postoj generace Y ke zkoumané problematice, pomocí nichž byly navrhnuty určitá doporučení pro zadavatele product placementu v dámských časopisech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.