Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje malé firmy - autoservisu
Španár, Tomáš ; Hostin, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá stratégiou rozvoja malého podniku. Cieľom praxe je navrhnúť stratégiu rozvoja, ktorá bude uplatnená v praxi. Zvláštna pozornosť je pri návrhu venovaná analýze prostredia v ktorom podnik pôsobí. Na základe zozbieraných údajov je vyhodnotený a vybraný najlepší variant rozvoja.
Firemní kultura a její vliv na zákazníka
Tučková, Kristýna ; Kunertová, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinka, Michal ; Villim, Róbert (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem obchodní společnosti. Cílem tohoto podnikatelského plánu je návrh rozšíření a změny struktury obchodního oddělení společnosti. Vytvořil jsem návrh jednoduchého a funkčního rozdělení obchodního a technického oddělení společnosti, jehož cílem je zlepšit efektivitu práce, zvýšit motivaci zaměstnanců a obrat společnosti.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Problematika hodnocení optimality a vyváženosti podnikových IS
Neuwirth, Bernard ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá problematikou hodnocení vyváženosti, optimality podnikových informačních systémů. Podnětem k tomuto zaměření je rostoucí důležitost, která je kladena na vnímání informačního systému z pohledu firmy. Do oblasti informačních systémů a technologií je ve firmách investováno stále více prostředků. Ne vždy je však již zpětně zjišťováno, zda se jedná o informační systém, který lze v současném stavu a popřípadě i do budoucna charakterizovat jako pro firmu vyvážený, optimální. Mnohdy je tomu tak právě proto, že neexistuje pro firmu dostupná a poměrně snadno aplikovatelná metoda jak informační systém ohodnotit. Jako jedno z hlavních východisek disertační práce jsem zvolil metodu HOS8, která byla publikována před 5-ti lety na naší fakultě. Nově navrhovaná metoda HOS2009 se snaží o odstranění slabých míst metody HOS8, které byly odhaleny jejím praktickým využíváním, a to zejména prostřednictvím zpětné vazby od aplikantů metody. V rámci disertační práce jsou zkoumány faktory ovlivňující úroveň jednotlivých oblastí informačního systému a vliv těchto oblastí na jeho celkovou vyváženost. S ohledem na posouzení vyváženosti, optimality informačního systému je v disertační práci také zkoumána problematika stanovení vyváženého, optimálního stavu informačního systému pro firmu v současnosti i v budoucnosti. Součástí výstupů metody jsou i grafy, které znázorňují celkový stav informačního systému, nevyváženost jednotlivých oblastí IS a vzájemnou vazbu mezi oblastmi hardware a software. Na základě zhodnocení stávajícího stavu a jeho porovnání s vyváženým, optimálním stavem stávajícím i budoucím, jsou pak navrhovány možné směry, strategie dalšího vývoje informačního systému ve firmě. Hlavní využití metody HOS2009 spatřuji v podpoře manažerského rozhodování v rámci: odhalení potencionálních problémů v rámci IS firmy, návrhu možného směru rozvoje prospěšného k jejich vyřešení i použití metody jako jednoduchého kontrolního mechanismu.
Řízení pohledávek v obchodní korporaci
Kobelka, Michal ; Molnár, Richard (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku pohledávek ve vybrané obchodní korporaci a v návaznosti na provedenou finanční analýzu a detailní analýzu stavu pohledávek navrhuje obchodní korporaci nové, popřípadě upravené postupy, kterými je možné snížit počty problematických pohledávek po splatnosti.
Návrh na rozšíření studia služeb s.r.o.
Mrkvica, Michal ; Kučera,, Jaroslav (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vychází ze situace ve společnosti SUCCESS s. r. o., která sídlí v Brně, Banskobystrická 138. Práce zkoumá a hodnotí vnější a vnitřní nedostatky společnosti. Hlavním cílem diplomové práce je navržení změn vhodných k rozvoji Studia Success, které dokážou přispět k získání konkurenční výhody a zajistí tak růst tržeb, nárůst nových zákazníků a větší tržní podíl.
Analýza podnikatelského prostředí
Stískalová, Radka ; Kubajura, Pavel (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ve kterém se firma nachází. Práce rovněž obsahuje zhodnocení příležitostí a rizik plynoucích z daného podnikatelského prostředí.
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Podnikatelský záměr
Němečková, Martina ; Lajzová, Petra (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru, který poslouží ke vzniku firmy na výrobu pelet, které se využívají jako topivo. Kromě teoretické části je vyhotovena i část praktická, kde je provedena podrobná analýza trhu jak z hlediska zákazníků a dodavatelů, tak i z hlediska stávající konkurence a nezbytnou částí je i finanční plán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.